بازدید 26790
۱

پاسخگویی سازمان حمایت در خصوص شرکت پگاه گلپایگان

کد خبر: ۳۲۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵ 14 July 2013
سرویس با بینندگان «تابناک» مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاص karbar@tabnak.ir  به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.


طرح مشکل:



با سلام خدمت تابناک عزیز
چند روز پیش تعداد 3 عدد پنیر پیتزا پاستوریزه !!! شرکت پگاه گلپایگان خریداری کردم بعد از مراجعه به منزل و قبل از بازکردن، داخل یکی از بسته های این محصول بهداشتی و پاستوریزه متوجه شی نامتعارفی شدم که به پیوست عکسش را برایتان ارسال کردم البته باید بگوبم هرچقدر هم دقت کردیم نتوانستیم متوجه هویت واقعی اش شویم که تکه ای از موی بهداشتی شده انسان است یا تکه ای از شاخک حشره !

بعد از کلی شوک و ندامت از مصرف چندین ساله محصولات بهداشتی این شرکت معتبر، تصمیم گرفتم تا به واحد شکایات مردمی شرکت مذکور اطلاع دهم. پس از تماس با شماره درج شده بر روی محصول، با پیغام گیر صوتی روبرو شدم و پس از گذاشتن پیغام و شماره تماس و آدرس، یک دوره انتظار ده روزه را برای برقراری تماس از طرف مسئول شرکت گذراندیم که نتیجه ای نداشت و مجدداً با کند و کاو و جستجو در اینترنت شماره تلفن مستقیم کارخانه را در شهر گلپایگان پیدا کردم و پس از تماس و اطلاع رسانی خدمت مسئول محترم واحد شکایات جناب آقای جمالی، ایشان فرمودند که با توجه به ازدحام کاری نتوانستند که پیغام ضبط شده ما را پیگیری کنند!!!

و بنا شد ایشان یکی از همکارانشان را بفرستند تا پیگیری وضعیت این محصول را انجام دهند و از آن زمان تا الان تقریباً سه هفته است که چشم انتظار تشریف فرمایی نماینده محترم شرکت و پاسخگویی ایشان هستیم که تا الان حادث نشده و لازم به ذکر است که بعد از آن تاریخ تا الان 4 مرتبه با واحد شکایات هم تماس گرفتیم و هر بار هم گفتند که منزل را ترک نکنید تا فردا همکارمان بیاید.لازم به ذکر است  مستندات (عکس) شیء پیدا شده در دفتر تابناک موجود است.

پاسخ سازمان حمایت از  مصرف کنندگان و تولیدکنندگان

بازگشت به نامه شماره 647 / ت مورخ 92/217 در خصوص شکواییه یکی از شهروندان در خصوص عدم رعایت بهداشت محصولات لبنی تولید شده در شرکت پگاه گلپایگان مندرج در آن سایت خبری، به اطلاع می رساند؛ مسئولیت رسیدگی به امور کیفی کالاهای تولیدی به عهده وزارت بهداشت است و آن دستگاه باید به شکایت واصله در این خصوص رسیدگی نماید.



        غلام رضا کاوه

       مدیر روابط عمومی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳۷
انتشار یافته: ۱
با سلام ، جایگزینی در مورد مواد غذایی معنی ندارد اداره بهداشت مواد غذایی خواب تشریف دارید ؟؟؟ یا خودتان را به خواب زده اید ؟؟ یارو خودش اعتراف کرده !!!! منتظرید جمعیتی تلف شوند ویا بیمار شوند بعد برید دنبال سرنخ و .....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر