بازدید 33198

جوابیه شرکت گلپایگان به شکایت یک مشتری

کد خبر: ۳۲۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹ 01 July 2013
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل:

با سلام خدمت تابناک عزیز

چند روز پیش تعداد 3 عدد پنیر پیتزا پاستوریزه !!! شرکت پگاه گلپایگان خریداری کردم بعد از مراجعه به منزل و قبل از بازکردن، داخل یکی از بسته های این محصول بهداشتی و پاستوریزه متوجه شی نامتعارفی شدم که به پیوست عکسش را برایتان ارسال کردم البته باید بگوبم هرچقدر هم دقت کردیم نتوانستیم متوجه هویت واقعی­اش شویم که تکه ای از موی بهداشتی شده انسان است یا تکه ای از شاخک حشره!


بعد از کلی شوک و ندامت از مصرف چندین ساله محصولات بهداشتی این شرکت معتبر، تصمیم گرفتم تا به واحد شکایات مردمی شرکت مذکور اطلاع دهم. پس از تماس با شماره درج شده بر روی محصول، با پیغام گیر صوتی روبرو شدم و پس از گذاشتن پیغام و شماره تماس و آدرس، یک دوره انتظار ده روزه را برای برقراری تماس از طرف مسئول شرکت گذراندیم که نتیجه ای نداشت و مجدداً با کند و کاو و جستجو در اینترنت شماره تلفن مستقیم کارخانه را در شهر گلپایگان پیدا کردم و پس از تماس و اطلاع رسانی خدمت مسئول محترم واحد شکایات جناب آقای جمالی، ایشان فرمودند که با توجه به ازدحام کاری نتوانستند که پیغام ضبط شده ما را پیگیری کنند!!! و بنا شد ایشان یکی از همکارانشان را بفرستند تا پیگیری وضعیت این محصول را انجام دهند و از آن زمان تا الان تقریباً سه هفته است که چشم انتظار تشریف فرمایی نماینده محترم شرکت و پاسخگویی ایشان هستیم که تا الان حادث نشده و لازم به ذکر است که بعد از آن تاریخ تا الان 4 مرتبه با واحد شکایات هم تماس گرفتیم و هر بار هم گفتند که منزل را ترک نکنید تا فردا همکارمان بیاید.لازم به ذکر است مستندات (عکس) شیء پیدا شده در دفتر تابناک موجود است.


جوابیه:


با سلام
احتراما پیرو درج شکایت مورخ 6/4/92یکی از مصرف کنندگان محترم درخصوص محصول تولیدی این شرکت ضمن تشکر از ایشان به دلیل انتقاد اعلام شده به استحضار میرساند شرکت پگاه گلپایگان یکی از معدود شرکتهای لبنی است که در صورت بروز هرگونه مشکل کیفی یا عدم رضایت مصرف کنندگان محترم ( به هر دلیل) ،محصول تولیدی خود را بدون چون و چرا پس می گیرد. گواه این موضوع ذکر جمله : ًمصرف کننده محترم چنانچه کیفیت محصول به هر دلیل مورد رضایت شما نمیباشد به فروشنده باز پس دهید ً، روی کلیه بسته بندیهای محصولات میباشد. در خصوص شکایت اعلام شده نیز هماهنگی لازم جهت جایگزینی محصول انجام پذیرفته که به دلیل بعد مسافت شرکت تا تهران و همچنین 2 نوبت عدم حضور شخص شاکی در محل با تاخیر جایگزینی محصول صورت پذیرفت که در این زمینه از مصرف کننده محترم عذر خواهی و در نهایت رضایت ایشان جلب گردیده است . درخصوص مشکل احتمالی مورد اشاره در شکایت نیز موضوع ضمن ارجاع نمونه به واحدهای کیفیت و تولید شرکت بررسی و ترتیب اثر داده خواهد شد .با تشکر از مدیریت محترم سایت تابناک که همیشه حامی تولیدکننده و مصرف کننده میباشدوبا تاکید برحق مسلم مردم فهیم ایران در طرح هرگونه شکایت وانتقاد تقاضا دارد به منظور بررسی دقیق تر شکایات واصله قبل از انتشار خبر استعلامهای لازم از تولید کننده نیز بعمل آید .


                                      با تشكر
                                     روابط عمومی
                                     پگاه گلپایگان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴۰
انتشار یافته: ۱۴
براستی اگر خودرو ساز ها بودند جواب می دادند . باز هم دست این شرکت درد نکند حتی اگر تاخیر داشت ولی بازهم پاسخگو بوده است.
باسلام وخسته نباشيد.مدت 6ماه است ازطيق يك شركت ليزينگي به نام پيشگامان تشريفات خودروي ايرانيان خودرويي ثبت نام كرده ام كه قراربوده30روزه تحويل بدهند اماهنوزخبري نيست بعدازپيگيري هاي مكررومراجعه به شركت مذكورمتوجه شدم ده ها نفرمانندمن ثبت نام كردندواين شركت باتوجيه معلوم نبودن قيمت خودرو،تحويل نداشته وپول مردم رادرجاي ديگري سرمايه گذاري ميكندوهرروزبه بهانه هاي مختلف تحويل رابه تعويق مي اندازد.همگي شكايت كرديم وحكم جلب مديرعامل اين شركت وشركاي آنها راگرفته ايم .اميدوارم كه مسئولين بيشتررسيدگي كنند.اين شركت مدتها به اسم اينكه زيرنظر وزارت تعاون است فعاليت ميكرده و صدهانفرراگول زده اندوپول آنهارابالاكشيده اند.من وخيلي از دوستان ديگر ازطريق سايت اين شركت باآن آشناشده ايم .امامتاسفانه باوجودشكايات بسيار درهيچ سايتي درموردكلاهبرداري اين شركت اطلاع رساني نشده است وبسياري ازطريق سايت اين شركت دوباره وچندباره مانندما گول مي خورند.لطفا پيام مرادرمعرض ديدعموم قراردهيد به خاطررضاي خدا وبندگان خدا كه مانندمن دردام اين شيادان نيفتند.درصورت تمايل مي توانيد درمورداين شركت بيشترتحقيق كنيد ومردم رامطلع سازيد.نام كامل شركت پيشگامان تشريفات خودروي ايرانيان بامديريت محمدمهدي مفيد ورحمت خدادادي واقع درتهران خيابان شريعتي نرسيده به سه راه طالقاني
باتشكرازلطف شما
با عرض سلام خدمت این مسئول باید عرض کنم بنده خودم کارشناس مهندسی صنایع غذایی می باشم و اینکه بگوییم چند روز بمانید تا بیاییم و محصولی که خود صرفا شاید قیمتی هم نداشته باشد را پس بگیریم و جایگیزین کنیم به دلیل اینکه این مصرف کننده احتمالا به دلیل این تاخیر و انتظار بیش از حد و دیدن این صحنه دیگر از محصولات این شرکت استفاده نخواهد کرد چون ذهنیت منفی در او ایجاد شده و همچنین فکر میکنم به تعداد زیادی هم این مطلب را گفته باشد(که موید این سخن همین درج مطلب در تابناک است که خود باعث گفته شدن موضوع در جمعی بسیار بالا شد)پس لازم است با کنترل کیفیت در حین فرآیند تولید و اصول بهداشتی و همچنین پس از تولید در طی بازرسی ها مانع از این گونه موارد شد چون این شخص اگر پیگر تر هم میشد میتوانست به وزارت بهداشت هم شکوایه ای تنظیم کند چون اگر احیانا این ماده را مصرف میکرد معلوم نبود چه نتایجی در مصرف کنند به وجود می آورد
از اقدام شجاعانه شرکت پگاه در تعویض یک عدد پنیر پیتزای جدید متشکریم. امیدواریم پنیر تعویضی حاوی موجودات مفیدتری باشد مطمئن هستیم مشکل شهروند شاکی برای تهیه یک پیتزای خوشمزه هم بدین ترتیب حل می شود . همیشه حق با مصرف کننده است.
با سلام و تشکر خدمت تابناک عزیز
بلاخره بعد از حدود سه ماه (از فروردین ماه 1392) موفق شدیم نظر مسئولان محترم را با کمک و دلسوزی شما جلب کنیم
تا جهت بررسی وضعیت محصول تولیدی اقدامی انجام بدهند
(هرچند که 2 نوبت عدم حضور شخص شاکی در محل !! بسیار شگفتی و تعجب ما را برانگیخت)
علی ایحال غرض از ارسال این متن ابراز گلایه و شکایت مجدد نیست
هدف فقط تشکر از پیگیری سایت تابناک و رساندن صدای بینندگان است چه بسا اگر عنایت شما نبود همانند ماه های گذشته هیچ نوع پیگیری
انجام نمیپذیرفت.
انشالاه همیشه تابنده و پابرجا باشید.
زنده باد
هم اون مشتری
هم پگاه گلپایگان
از اینکه برای رعایت حال شرکت بسیار محترم پگاه نظراتمان را درج نمیکنید متشکریم . تابناک عزیز انتخابات تمام شده ....
شرکت پگاه واقعا مردم رو چی فرض کردی با این جوابیه ات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا برای خودمون متاسفم
بحث عوض كردن جنس نيست. موضوع اينه كه شواهد نشان مي دهد كه محصولات بهداشتي توليد نمي شوند و نظارت كيفي وجود ندارد.
من هم یکبار تکه ای فلز حدود یک سانت در پنیر گلپایگان پیدا کردم .ولی هر چه پیگیری کردم تلفن های شرکت جواب نمیدادند .
یعنی چه بحث بحث عدم رعایت بهداشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا عدم مرغوبیت جنس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که رضایت شاکی جلب شود یا نشود.پس وزارت بهداشت این وسط چکاره است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر شاخک سوسک بوده بقیه بدنش تو کدوم بسته است؟
اگر مواد نامتعارف در داخل محصولات شرکت پیدا نشود باید مایه تعجب باشد.
یادم میاد تو اخبار خوندم یک زوج امریکایی به دلیل مشاهده دو عدد سوسک ناقابل در توالت هواپیمای یک شرکت هواپیمایی وشوک روحی وارد شده به خانم!!!شرکت مذکور محکوم به پرداخت 10میلیون دلار غرامت شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها