به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۲۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۱۴۵۴۴
حكیمی‌ در مخالفت با كلیات وزاری پیشنهادی:

16 نفر از 18 وزير پيشنهادي، فتنه‌گرند!

گروه سياسي: «عطاالله حکیمی» نماینده مخالف با كلیات وزاری پیشنهادی، در صحن علنی مجلس گفت:‌ رئیس جمهور از افراد تحصیل كرده در غرب استفاده كرده است و از نخبگان تحصیل كرده داخل در كابینه بهره نگرفته است.
16 نفر از 18 وزير پيشنهادي، فتنه‌گرند!
به گزارش ایلنا، عطاالله حکیمی به عنوان یکی از مخالفان کلیات کابینه پیشنهادی با بیان اینكه متاسفانه از اردیبهشت امسال اصحاب فتنه در ستاد انتخاباتی ایشان حضور یافتند، تصریح كرد:‌ تلاش کردیم تا حماسه سیاسی مورد نظر رهبری در ایران شکل بگیرد. آقای روحانی که لباس روحانیت به تن دارد دیپلمات زیرک و باهوشی هستند و به خوبی مي‌دانند که دکتر یا سرهنگ بودن یا غیرسرهنگ بودشان موجب پیروزی نشد بلکه لباس دینی آن بود که موجب شد که مردم به آن اعتماد کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بعد از انتخابات ریاست جمهوری درب های ستاد وی به روی اصولگرایان بسته شد، به طوری که خبرهای خوشی به گوش نرسید، تصریح کرد: حجت الاسلام صدیقی نیز در این باره از حضور افراد فتنه در خطبه نماز جمعه مطالبی را تذكر دادند که بعد از انتخابات افرادی در ستاد روحانی حضور یافتند که از اصحاب فتنه بودند. افرادی که در هیچ سفری در کنار شما نبودند. وی با بیان اینکه شاهد حضور افراد فتنه در سال 88 در کنار آقای روحانی بودیم گفت: از رئیس جمهور سوال دارم که آیا یادتان نرفته است که بعد از طرح عدم صلاحیت شما چگونه از اصولگرایان و خانواده شهدا موضوع را پی گیری می‌کردید. یادتان نرفته است که شورای نگهبان با یک درجه تخفیف صلاحیت شما را تایید کرده است.

حکیمی با بیان این که گویا رئیس جمهور از اصولگرایان به صورت استیجاری و دوستانه استفاده کرد، گفت: بعد از انتخابات شاهد حضور مجاهدین روز شنبه در اطراف روحانی بودیم اما باید بگویم که رهبری و مردم هوشیار هستند و نمی گذارند که دشمنان اسلام از طریق فتنه به امورات حاکم شود به من حق دهید که نگران باشم. وی با اشاره به یک جلسه خصوصی انتخاباتی در اصفهان گفت: در آن جلسه افراد بسیاری حضور داشتند و مطالبی مطرح شد که [...] متاسفانه آقای روحانی در این جلسه هیچ عکس العملی نشان نداد. انتظار ما این است که از منافع نظام دفاع کنیم و به هیچ کس اجازه ندهیم به انقلاب، رهبری و شهدا هتک حرمت کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه اکثریت افراد کابینه روحانی اصحاب فتنه یا تحصیلکرده غربی هستند گفت: پس کجاست آن همه تعریف و تمجید از نخبگان کشوری در کابینه آقای روحانی؟ از سردمداران فتنه، حزب اعتدال توسعه و اصلاح طلبان استفاده شده است به جز حسین دهقان و حجت اسلام پورمحمدی که اصولگرا هستند مابقی کابینه و معاونان آن افرادی هستند که اهل فتنه اند. این نماینده مخالف با بیان اینکه آقای رئیس جمهور چه فکری با خود کرده است که بعد از انتخابات با آنچه که قبل از انتخابات بود تغییر کرده است گفت: چرا باید افرادی در کابینه حضور داشته باشند که همگی تحصیلکرده غرب هستند. آقای روحانی بداند که به مدت 4 سال نه مادام العمر ریاست جمهوری برعهده گرفته اند و این 4 سال نیز تمام مي‌شود

حکیمی با بیان اینکه میانگین عمر مفید کابینه 62 سال است گفت: کابینه باید با حضور افراد پرجنب و جوش تشکیل شود اگر اتفاقی برای این افراد بیفتد تکلیف چیست بهتر بود روحانی از افراد نخبه و تحصیلکرده استفاده مي‌کرد چرا باید معاون اول وی درهمان ابتدا از دیوان عدالت تذکر دریافت کند. وی همچنین تصریح کرد: کابینه آقای روحانی بوی امنیتی مي‌دهد و بدنبال احیای مسائلی است که پیش از این به فراموشی سپرده شده بود؛ توسعه سیاسی با هدف تسلیم در برابر غرب.

حکیمی گفت: اگر کابینه در مسیر انقلاب حرکت کند و مردمی باشد، از آن حمایت مي‌کنم. پیشنهاد مي‌کنم که آقای روحانی از این افراد در بخش خصوصی نه در پست های کلیدی استفاده کند که به تنش دامن زده نشود. مجلس اصولگرا است و قطعا برای پیشرفت با دولت همکاری مي‌کند.

فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۲
چطوره موقعی که میخواستید از مردم دعوت به رای دادن کنید فتنه مهم نبود ولی الان که مردم بر خلاف نظر شما رای دادن قضیه فتنه رو پیش کشیدید؟ (107781)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۶
خوبه این نماینده آقازاده دله دزد نیست!!! (108031)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۷
این اقا با این اعتماد به نفسش و کلا مجلس چرا نامزد ریاست جمهوری نشدند ا راستی شدن ولی نصف نصف همین روحانی هم رای نیاوردن عیب نداره به قول رییس جمهور محبوبتون همون جا اب بریزید که می سوزه (108188)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۲۸
بابا بعضی اینا نماینده کیهانند تا نماینده مردم!!!!!!!! (108193)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۸
یک بار فقط یک بار دادگاهی راه بیندازند تا ببینیم این فتنه ای که ازش دم میزنن کیان واقعا کیان (108269)
محمد رضا بهزادی اصل
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۲۹
فرداد. پسر خاله. من رای ندادم .الان به قران راحتم.اینها باید کشور را به جنگ ببرند.بعد .درست بشند (108334)
رسول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۴
ترا به خدا ديگر بس كنيد و همه را فتنه گر قلمداد نكنيد و خود را معصوم ، بگذاريد دولت محترم خدمت كن (107784)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۱
ما هم که الان از آقای روحانی پشتیبانی می کنیم در نظر آقایان فتنه گر هستیم! کجای کاری عزیز دل برادر!!!!! (108039)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۵
آقای نماینده!
حالا که تحصیلات در غرب جرمه، باید به عرضتون برسونم که کت و شلوار شما هم مدل غربی و اصلا انگلیسیه! (107787)
امین
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۰
صورت مبارک شما هم با یه نرم افزار غربی صاف و صوف کردن برادر! (107913)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۰۵
یه تست هوش از این افراد باید گرفت
چه افشاگری بزرگی میکنن
چه منطق قوی ای دارند
وای وای وای خارجه تحصیل کرده!!!
متاسفم کیا نماینده مردمند (108263)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۵۰
ماشینی که سوار می شیم، کاغدی که روش می نویسیم، دارویی که استفاده می کنیم، کامپیوتر و موبایلی که استفاده میکنیم و... همه از غرب اومده!
ایشون اگه می خوان همه اینا رو ول کنن برن خودشون طرحی نو در اندازن!!! (108411)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۵۷
میگه به من حق بدید که نگران باشم...!!!
نگران چی هستی آقای نماینده؟!
منافع نظام یا منافع شخصی و گروهی و حزبی خودت؟ (108417)
ماهان
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۷
واقعا متاسفم که امثال اینها وکیل ما مردم اند (107791)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۲
خود کرده را تدبیر نیست (107989)
حمزه
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۶
واقعا تو این مجلس چه خبره!! هرکی از را ه میرسه خودش رو مدعی العموم میدونه!!!! (108032)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۷
خودشو ناراحت نكن!! اصلاً مي خواهي يه بار ديگه انتخابات برگزار كنيم جليلي رو مثل احمدي نژاد رئيس جمهورش كنيم ، رسايي بشه وزير ارشاد، تو هم بشي معاون اولش. به همه مي گيم شما 30 ميليون !! راي آورديد.همين شماهاييد كه مردم رو در روز راي گيري انتخابات مجلس از صندوق ها دور مي كنيد. (107792)
مرتضی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۷
پیشنهادات رو واسه خودت نگه دار!!! هر وقت شما رئیس جمهور شدی از دیگران استفاده کن. صیاد شیرازیها و شهید چمران ها و ... هم در غرب تحصیل کرده بودند. چه اشکالی دارد؟ می خواهید امثال کردان ها سر کار بیایند که مدرک دانشگاه آزاد یالقوز آباد را هم ندارند؟!!! ثمره 8 سال استفاده از افرادی را که فرمودید داریم می بینیم. البته شما که بعید می دانم دیده باشید!!! (107793)
مرتضی عب...
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۷
اصلا هم دلیل انتخاب روحانی به خاطر لباسش نبود...بلکه بخاطر این بود که مردم از افراطیون واصولگرا ها خسته شده بودند بخدا قسم از اینحرفها خسته ایم...تورا خدا چرا با اینکه میدانید دلیل پیروزی روحانی چیه ولی باز دروغ میگویید/؟؟مگر دروغ گو دشمن خدا نیست؟80درصد رای مردم بخاطر خسته شدن از اصولگرا وعلاقه به اصلاحات بود (107794)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۸
درود بر عارف : سلام بر خاتمی (107796)
مجد
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۸
خدا به دا د ملت برسد با این تفکرات ابراظی (107797)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۳۹
این هم از اون ایرادهای بنی اسرائیلیه ها!
نخبگان تحصیل كرده داخل یا خارج چه فرقی میکنه آخه؟
پیامبر فرمود علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشد.
آقای قربان! معلومه دوست دارید انقدر ان قلت بیارید تا رییس جمهور محترم رو بذارید تو آمپاس! دست بردارید از این کارها (107799)
هواار
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۴
چین شرقه جان.غرب غرب.
ما شرق رو به غرب ترجیح دادیم و نتیجش جنس بونجوله (107991)
بوشهر
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۳
آقای حکیمی آیا تاریخ خوانده و می دند که رییس جمهور آمریکا فلجو روی ولیچر بود و کشور را اداره می کرد آنهم در دوران جنگ جهانی دوم!
پس سن 62 اگر پیر است برای بقیه مناصب دولتی هم آقای حکیمی داد سخن و انتقا در دهند. (107806)
چالش
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۳
ننگ بر دروغ و شرم بر ریا و تظاهر...

چه اظهارات گستاخانه ای! (107807)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۳
انشا... دور بعد مجلس ميدونيم جواب آقايونو چطوري بديم. (107808)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۵
جای بحث هست
۱-چطور ما فتنه ایم اما کسانی که جریان انرافی را انداختن.ریس مجلس رو تو قم ما مهر زندن و چندین وقت در اوج کار خانه نشین شدن و مملکت رو داغون کردن فرشته اند؟

اگه ۲ سال پیش اسامی نمایندگان افراطی و اصلاح طلب رو تو سایتتون میزدید اینجور نمیشد. (108008)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۴۴
تو خوبی ! (107809)
behnam
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۰
از صحبتهای ایشون میشه این نتیجه رو گرفت که هر کسی که تفکراتش اصلاحات باشد و در جبهه اصلاحات باشد از عوامل فتنه هستش و در یک کلام:
اصلاح طلبی=فتنه (107825)
هادی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۲
آری راست میگویید!!!
باید از افراد پر جمبوجوشی استفاده کرد ک در ایران مدارک بالای علمی را با استفاده....کیب کردن.
مثل آقایان مشایی و ...
اینجا فقط سروصدا جوابگوست ن علمو تحصیل (107827)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۴
آخه یکی نیست به این آقا بگه مگه این افراد جزء این کشور نیستند؟ مگه 40ساله در خدمت این نظام نبودن ؟ اصلاً آقای نماینده در این 8سال نخبه ای در این مملکنت مانده که این آقای روحانی از اونها استفاده نکرده؟ وای بحال مملکتی که تو نماینده اش باشی؟؟؟؟ (107829)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۵
در دروغگوئی این افراد همین بس که آقای روحانی از ابتدا با پرچم آقایان هاشمی و خاتمی به میدان آمد حتی در فیلم های تبلیغی ایشان حضوذ آقای هاشمی پر رنگ بود (107841)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۵
این آقاخواسته خودش رومطرح کنه والا... (107842)
غلامرضا
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۶
دود از کنده بلند میشود (107843)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۰۷
دفاع از منافع مردم؟!! شما اقليت كوچكي هستيد كه هم در زمان خاتمي نه شنيديد و هم امروز! اين‌كه احمدي‌نژاد براي مدتي بر اكثريت حاكم شد؛ دليلش فقط اين بود كه با توجه به اين‌كه رئيس‌جمهور اختيارات محدودي دارد؛ بسيار نااميد شده و صحنه را خالي كرده بوديم! اما ديگر كور خوانده‌ايد! لااقل نمي‌گذاريم احمدي‌نژاد ديگري روي كار بيايد! انشاالله به زودي و در انتخابات بعدي مجلس همه‌ي شما حذف مي‌شويد و همان‌ها كه اصحاب فتنه مي‌ناميد و خدمتگزاران واقعي مردم- كه همه را فتنه‌گر مي‌دانيد- در مجلس جاي خواهند گرفت! ننگ بر همه‌ي شما كه دين‌تان فقط شعار است و مجلس‌تان حاكميت قليلي است بر اكثريت و در واقع ديكتاتوري است! (107845)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۴
زنده باد بهار كه نظرات رو بدون سانسور چاپ مي‌كنه. انتظار ديدن نظرم رو نداشتم. نظرم در سايت جمهوريت خيلي ملايم‌تر بود... اما فقط اولش و آخرش رو گذاشت با سه نقطه وسطش!!! (107919)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۰
چقدر مخالفین آقای روحانی بی ادب هستند اصلا نزاکت حالیشان نیست
خداوکیلی اینها را معرفی کنید که مردم دو سال آینده به اینها رای ندهند (107848)
...
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۳
افسسوسسس از کلمه فتنه!! (107852)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۵
خدایا! اینها دیگه کی ان؟
با تشکر از بهار نیوز که نام و تصویر این افراد رو به ما "مردم" معرفی میکنند تا با نمایندگان خود بیشتر آشنا شویم!!!!
آقای حکیمی! لااقل یه ماه صبر میکردی بعدش مخالفت هات رو شروع میکردی! ضایع است از همین الان!
ما مردم که شما نماینده مایی! فکر میکنیم که شما در مقابل ما و خواست ما هستید. (107856)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۷
یه نکته ای خیلی جالبه؛ و اون اینکه:
ما "مردم" بی قراریم که مبادا هیئت دولت پیشنهادی رأی نیاره، ولی شما "نمایندگان مردم" بی قرارید که مبادا هیئت دولت پیشنهادی رای بیاره!!!
این است فرق اساسی مردم و نمایندگانشان!!!
چه نمایندگانی!
به به!
مستدام باد دوران شوما! (107858)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۹
بعدا از مردم رای میخواهی!!!!!!! (107860)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۱۹
انتظار داشتيد وزراي پيشنهادي دانش آموخته ي دانشگاه پيام نور باشند، وقتي غرب از لحاظ علمي از ما قوي تر است تحصيل در غرب يك امتياز محسوب مي شود ، كه شما چون خود از اين امتياز بي بهره ايد .... (107861)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۶
خدایی اش منطق در کلام ایشان موج می زنه!!! (107870)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۳۲
بلکه ضجه می زنه!!! (108612)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۸
بیچاره مردم که این نمایندشون است (107876)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۰
متاسفانه نماينده ماست.روستاي ما 200 خانواره. ولي هنوز جاده اسفالت نداره (108208)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۳۴
و لابد از روستای شما هم هزار ماشااله کلاً 311 رأی آورده !! و اونوقت خودش را نماینده ملت ایران هم می دونه! (108613)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۹
من یکی به خاطر خاتمی به روحانی رای دادم ، نه به خاطر لباسش ، هر کس به خاطر خاتمی رای داده مثبت بدهد (107890)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۴
اقاي حكيمي مثل اينكه هنوز قبول نكرديد كه كانديداهاي اصولگرا تو انتخابات شكست خوردن! پس لطف كن به راي ملت احترام بذار (107897)
امین
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۴:۵۴
بیخود (107901)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۰۶
پرفسور حکیمی میانگین سنیشون 57 ساله نه 62 سال
من موندم کی به این نابغه ها رای داده!؟ (107908)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۸
این آقا پوستش چه صافه فتوشاپه یا شاهکار کرم حلزونه ! (107922)
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۰
اقا حکیمی شما تا دیروز که میخواستید توی ستاد انتخاباتی آقای روحانی باشید ولی زدند و انداختند بیرون . حالا همه وزرا فتنه گر شدند . کاش تو همون رودبار می موندید . اگه برگردید به چند سال پیش که توی دور اول انتخابابتی خودتون از حوزه رودبار و منجیل و لوشان . جلوی بوق و کرنای و شیپور عروسیها رو گرفته بودید . شما واقعا برای دوره حال نیستید و 150 سال دیر به دنیا آمدید . (107926)
sahand
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۲۱
. . . همه زندگیت از غرب میاد حالا تحصیل شده جرم.پیامبر(ص) همیشه به هجرت برای تحصیل تاکید داشتند.افکار بسته ها (107927)
وحید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۳۶
دستت درد نکنه که موجبات خنده وشادی مردم رو فراهم میکنی ... (107944)
گمنام
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۰
خدایا شر این افراطیون را به خودشان بازگردان
آمین (107951)
احمد
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۱
آقایی که به همه یکی یه منفی داده ای لطفا به من هم منفی بده. من هم مثل اکثریت مخالف تو هستم (107952)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۲
هیجده میلیونی که به روحانی رای دادند هم فتنه گر بودند (107954)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۳
اسم این باج خواهی نیست؟ وقتی کسی کلمه فتنه رو میگه یاد ..ش میافتم (107955)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۳
این عبارت فتنه وفتته گری چه خوب داره برای بعضی ها نون می کنه بخدا اونها از خداشون بوده این مسایل درست بشه تابتونن خودی نشون بدن (107956)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۳۷
و نماینده آران خوب گفت: بالاتر از کاسبی فتنه، دلالان فتنه هستند!! (108616)
م.ح
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۴۷
خداوندا آگاهي را از اين ملت دريغ مدارا. جامعه آگاه، نمايندگان آگاه انتخاب خواهد كرد. پناه بر خدا از جهل، كينه و فقر و منيّت. (107963)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۱
ایشون نماینده نظرات اصفهانی هاست؟ (107972)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۱
نماینده رودباره. (108077)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۵:۵۲
برای روشن شدن موضوع باید عرض کنم آقای حکیمی از این ناراحت شده که چرا به ایشان پستی پیشنهاد نشده، چون ایشان خیلی برای آقای روحانی در گیلان تبلیغ کرده بودند،البته از حالا که پستی دریافت نکرده اند روحیات واقعی خود را اینگونه بروز داده اند و این نشان درایت تیم آقای روحانی در شناخت مسئولین است (107973)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۰
این آقا اهل کجا هستند و نماینده کی !!!! حوزه انتخابیه ایشون الان بابت این سخنان در چه وضعیتی هستند وای وای!!!! (107987)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۱۵
این آقا نماینده شهرستان رودبار هستش تو گیلان. آقای حکیمی پرچم اصلاحات تو گیلان بالاست. (108280)
کسری
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۰۸
شما یادتان رفته به رای مردم احتیاج دارید . (107994)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۵۸
مگه ایندفعه با رای مردم اومده ؟ (108568)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۲
یه کاری نکنید این بار مردم یه جور دیگه جواب بی ادبی و گستاخی تون رو بدهند ....
نمی دونم کی گفته اینها نماینده ملت هستند... (108003)
حبیب
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۱۳
واقعا متاسفم که امثال اینها وکیل ما مردم اند (108006)
پرواز
United States
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۶
تاکور شود هرآنکه نتواند دید (108033)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۳۷
آقا من از تجربه 8 سال دولت اصلاحات و احمدی نژاد به این نتیجه رسیدم باید مثل خیلی از کشورهای دیگه رییس جمهور بتونه پارلمان رو منحل کنه و انتخابات جدید برگزار کنه... حالا که ما فعلا این امکان نداریم تو دوره بعدی باید مجلسو تسویه کنیم (108035)
sasan
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۴۳
خجالت بکشید . هی تهمت میزنید فتنه فتنه . مگه شما تحصیلات هم دارید که نظر میدید. (108045)
صادق
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۶:۵۸
یکمی هم به فکر ملت باشین (108067)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۳۸
"ملت": تنها چیزی که دغدغه این قبیل افراد نیست، وگرنه به خواست و سلیقه مردم احترام می گذاشتند. (108617)
حاجي
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۰
واقعا متاسفم براي شهري كه به اين جور تفكر ها را راي داده و فرستاده مجلس (108072)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۰۱
خدا وکیلی به خود این آقا بگنندبرو تو غرب تحصیل کن با کله نمیره؟؟؟؟؟ (108076)
خسته
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۱
یارانه ها از 21هر ماه رفت به 24ماه به نظر من اگه همینجوری بریم جلو مردم به دولت یارانه میده (108090)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۳۹
تو برو اون یک ماه طلب یارانه ات رو از احمدی نژاد احیا کن و بگیر. (108618)
jalal
Europe
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۱۵
تا وقتی که چنین افرادی در نظام هستند,این وضع ماست,اینا میترسن مجلس هم بیوفته دست اعتدال گراها و اونموقع است که باید برن غاز بچرند. (108096)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۲۲
من اگه رئویس جمهور بشم اولین کاری که می کنم جمیع عقلا ، علما،... را جمع می کردم و ازشون می خواستم در یک سطر یا حتی یک صفحه کلمه ی (مردم ) را تعریف کنن تا هر ..... خودشو پشت کلمه ی مردم مخفی نکنه و از قول مردم نظر نده.مثلا شاید تعریف این می شد: مردم به آنهایی می گویند که علی رغم تمام بی مهری ها و دروغ ها . تهمت ها و فتنه خطاب کنی ها باز حق را شناختند و با اکثریت به رئیس جمهورشون رای دادندو نه اون تعریفی که امثال این ادم دارند (108103)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۷:۳۵
به نظر ایشون کسی که خارج از کشور تحصیل کرده بیسواده حتما خودش خیلی سواد داره بگو 2 کلمه انگلیسی حرف بزن بلده (108124)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۳۳
کم کم دارم شک میکنم این نماینده ها را مردم انتخاب کرده باشند !! (108205)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۴۲
اینها محصول قهر مردم با صندوق رأی انتخابات مجلس اند، نه محصول رأی مردم. رأی اغلب اینها آنقدر کمه که نشون میده نماینده واقعی حوزه انتخاباتی شون نیستند. (108619)
رضا علی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۴۵
دولت و مردم ایران مجبورند فعلا این نمایندگان افراطی را تحمل کنند ان شاء اله در انتخابات آتی مجلس همه دست در دست هم جهت پاکسازی مجلس از افراطیون گام بلندی بر خواهیم برداشت (108228)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۲
من شهروند ایرانی و جانباز فتنه گر هستم چون به روحانی رای دادم . چون اصلاح طلب هستم
عملکرد این نمایندگان کشور را به این روز فلاکت و بدبختی انداخته است. اینان چرا در دولت های نهم و دهم دهانشان بسته بود و حالا زبان بازکرده اند.
واقعاً به این روز کشور اسلامی متاسفم با این نمایندگان فحاش . اعمال این ها آن هم در کسوت روحانبت مردم را از اسلام و قرآن و دین دور می سازد.
خدایا خود به داد مردم ما برس. (108243)
بهمن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۸:۵۸
آخه خود آقای روحانی هم تحصیلکرده غرب هستند اینو چی میگین؟؟؟ (108255)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۰۳
ای بابا کجایی پسر؟ اصلامشکلشون روحانیه ولی حالاروشون نمیشه مستقیم بگن مگه نمیبینی چطورخطاب میکنه ؟ (108569)
دردمند دولت اعتدال و مردم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۱۴
آقایان نمایندگان مخالف. فردا هم نوبت شما می رسه برای گرفتن رای اعتناد از مردم. وعده دیدار سر موعد (108279)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۱۹:۱۹
مطمئنا مردم شریف رودبار دو سال دیگر جواب دندان سکنی به تو خواند داد؟ واقعا نمیدونم با این ادبیات چطوری به روحانی تبلیغ میکردی که جواب عکس نداد (108285)
رحیم
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۰:۰۸
مردم دوست داشتند از منظرشمافتنه گر رای بدهند -چرا می سوزید. (108314)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۰۲
اگر مردم به لباس دینی میخواستند رای بدهند آقای ولایتی بیشترین رای را میاوردند که بزرگترین تشکیلات روحانی کشور(جامعه روحانیت ومدرسین قم) از ایشان حمایت کردند لطفا تجاهل العارف نفرمائید (108375)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۱:۰۵
شرم دارم،برام افت داره،ذلیل میشم بگم امثال شما نماینده من هستید (108378)
بهشهر
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۲:۴۶
بعید میدونم واژه نماینده برازنده ایشون باشه
این آقا اصلا پیام ملت رو نفهمیده (108452)
انصاف
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۲۳:۰۸
چقدر جالبه شما که از توهین بدتون میاید چرا توهین میکنید خوب مخالفه می خواهد حرفش رو بزنه مگه آزادی نیست چرا ناراحتی ازادی یعنی این دیگه (108471)
احسان
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۹
جناب آقای روحانی با توجه به اینکه احتمال عدم رای اعتماد مجلس به دکتر میلی منفرد بسیار زیاد است.در این صورت بر شما واجب هست که دکتر توفیقی را به مجلس پیشنهاد دهید و در واقع توپ را در زمین مجلس بیندازید. (108521)
صبح صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۱:۱۳
ایشان درست میگویند ماملت 76میلیونی همه مان فتنه گرهستیم غیرفتنه گرهاکشورراترک کنند (108549)
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۹
به چطوری کچل خیلی به مغذت فشار آوردی کچل شدی یا . فتنه گر از نطر ما ملت تو و امثال تویی که همیشه ساز مخالف نظر ملت و میزنی (108577)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۲:۴۹
شما که با خودتان هم مشکل دارید!پس چطور رییس ستاد مردمی آقای دکتر روحانی بودید.درضمن آقای حکیمی انسان اگر با مغز حدود یک کیلویی خود درست فکر وعمل کند بهتر از آنست که هیکل چند ده کیلویی کم مغز خود را اینور وآنور بکشد.حالا متوجه شدید که چرا آقای دکتر روحانی این افراد را انتخاب نموده اگر شدید چه خوب اگر نشدید پس حالا حالاها باید با این وزن حدود 90 کیلوییتان بدوید که به امید حق آخرای نمایندگیتان شاید متوجه شوید .پس برای شما وآندسته از مخالفان کابینه دکتر روحانی متذکر مشوم که برای گرفتن رای اعتماد به این مردم با غیرت نیازمندیدلطفا تفکر نمایید.با تشکر (108589)
میثم
۱۳۹۲/۰۵/۲۲ ۰۶:۴۸
. . . دم از حماسه سیاسی میزنن
تو بوق کرنا میکنن که گوش فلک کر بشه
حالا بعدش گیرم اصلا اینها گرایش فکریشون این باشه پس مردم این گرایش قبول دارن که رای دادن
یا فقط حضور و انتخاب ملت براتون واسه ویترین گذاشتن و ژست دمکراسی گرفتن بود؟
این نماینده ها واقعا دغدغه ملت رو دارن؟من نشنیدم کسی از حقوق ملت حرف بزنه. . . . (108622)