کد مطلب: 

8633

ارسال هزاران کامنت به صفحه شخصی بهنوش بختیاری در یک شب!

ارسال هزاران کامنت به صفحه شخصی بهنوش بختیاری در یک شب!

بهنوش بختیاری در یادداشتی اختصاصی حرفهایی را با ما و مردم در میان گذاشت. حرف هایی که پیشنهاد می کنیم خواندنش را از دست ندهید.

به گزارش سیتنا، بعد از برنامه «ماه عسل» و حضورم در آنجا احساس می کنم زندگی ام عوض شده. اگر بخواهم حقیقتش را بگویم این است که وقتی به خانه رسیدم احساس عذاب وجدان داشتم. با خودم می گفتم من نباید آبروی پدر و مادرم را می بردم. به پهنای صورتم اشک می ریختم و اصلا حال خوبی نداشتم. وقتی می خواستم بخوابم از خدا خواستم که به یک شکلی برای من نشانه ای روشن کند که بفهمم کارم درست بوده یا خطا. شاید باورتان نشود صبح که از خواب بیدار شدم با انبوهی از پیامک و تماس بی پاسخ مواجه شدم که همه لطف و ابراز محبت بود. کمی آرام شدم، صفحه شخصی ام را باز کردم و واقعا شوکه شدم. هزاران مسیج و هزاران کامنت داشتم با این عنوان که دست مریزاد به شهامتت.

از خدا تشکر کردم که این نشانه را به من داد. من سال ها کار کردم و هیچکدام اینقدر کامنت نداشت و حالا با یک ربع برنامه انگار در صفحه ام انقلاب شد اما وقتی ایمان پیدا کردم که کارم درست است که برادر بزرگم که لیسانس حقوق دارد با من تماس گرفت و گفت: «بهنوش، دمت گرم دختر. تو حرف دل ما خواهر و برادرها رو زدی.»

یادداشت بهنوش بختیاری درباره اتفاقات ماه عسل

راستش را بخواهم بگویم این است که من اصلا قرار نبود این حرف ها را روی آنتن بزنم، من رفته بودم به «ماه عسل» چون این تنها برنامه مورد علاقه من در تلویزیون است. من شیفته نگرش احسان علیخانی به مردم هستم. ایشان من را دعوت کرد و من هم با افتخار پذیرفتم و از چابهار خودم را به تهران رساندم. وقتی وارد سوله برنامه شدم اینقدر انرژی مثبت آنجا، من را گرفت که وقتی روی صندلی نشستم یک لحظه با خودم گفتم بهنوش تو که با لحظه لحظه بدبختی های میهمانان این برنامه اشک ریختی، تو که شب قدر این همه برای خدا ناله کردی، تو که از خدا خواستی تکانت بدهد خب این همان فرصت است. یک بار با خودت صادق باش. تو گذشته خوبی نداشتی، مدام از طرف خانواده تحقیر شدی، محبت مالی و معنوی نداشتی، روی پای خودت ایستادی و بزرگ شدی، حالا با همان پایی که تا اینجا آمدی جسارت را تمرین کن و با مردمت صادق باش. خوشحالم که تنها نماندم و 30 میلیون بیننده آن برنامه پشتم ایستادند، خوشحالم که احسان علیخانی با برنامه و اجرای خوبش این موج را به من داد تا احساسم را با مخاطبم در میان بگذارم.

نه مردم، من حالا و در این لحظه پشیمان نیستم. وقتی می بینم که همکاران من تحت تاثیر حرکت من قرار گرفتندو گفتند کاش ما راستگویی را کمی از تو یاد بگیریم یعنی من کار درستی کردم. یادمان نرود که خیلی از دختران این مرز و بوم چشم انتظار محبت هستند، توروخدا به آنها محبت کنید، نگذارید به خاطر یک شیشه عطر دست به دامان پیرمردی سرمایه دار شوند. نگذارید به ازدواج اجباری تن دهند.

خدا پا به پای من آمد که قدم هایم به سمت اعتیاد و هیچ کار خطایی نرفت اما ممکن است خدا لحظه ای از فرزندانتان جا بماند، آن وقت چطور جواب آینده تلف شده آنها را می دهید؟ بگذارید این را اضافه کنم که من هنوز عاشق پدر و مادرم هستم، هر بار که مسافرت می روم یک چمدان سوغاتی برایشان می برم، مادرم را همه جا با خودم می برم و قطعا در روزهای آینده به دیدنشان می روم تا از دلشان دربیاورم.

از ته دلم آرزو می کنم وقتی رفتم خانه شان در را باز کنند و من را در آغوش بگیرند و تلافی تمام این سال ها باشد، از خدا با تمام قلبم می خواهم که پدرم در 70 سالگی دچار تحول بشود و فرزدانش را به یاد بیاورید. می بینید هنوز «عشق» حلقه مفقوده اغلب زندگی هاست، پس خدایا به ما عشق بده.

اما آخرین کلامم در این یادداشت خطاب به احسان علیخانی است. من تصور می کنم تو یک پیامبر رسانه ای هستی که رسالتت را به نحو احسن انجام دادی، از تو و تیمت برای ساخت تمام این دقیقه ها در ماه عسل تشکر می کنم. روزگارت عسل.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-08-12 21:56

دیدگاه‌ها

تصویر حالم از شما سر جاش اومد روشنفکر
پس به نظر شما از همین ها الگو برداری کنند و صبح تا شب عوض کار و تلاش برای آباد کردن زندگی خودشون و مملکتشون از اینا الگو بگیرن و مثل دلقکا ادا دربیارن خوبه؟ خوبه! حتما هم مملکت اسلامی پیشرفت میکنه با دلقک بازی و الگو برداری از دلقکا! هر چی باشه واسه نونه واسه نونه که اگه تو بدونی! آخ اگه بدونی!
ارسال شده توسط حالم از شما سر جاش اومد روشنفکر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کاملا موافقم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این حرف شما اصلا منطقی نیست. چرا همش پدر و مادرها حق دارند؟ بچه هایی که زندگیشون رو همین پدر و مادرها نابود می کنند چی؟ چرا کسی نیست بگه ادم های بی صلاحیت حق ندارند با سرنوشت بچه های بی گناه بازی کنند.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سکوت بهترین جواب به تمام کوته فکری های شماست!!!! سکوت!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
به نظر شما با این افکارتان مملکت اسلامی را از بین برده اید. اگر از اینها اگو برداری نکنند از شما الگو برداری کنند که ...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر گلابی
تا جایی که یادم اومد، احسان علیخانی و امثالهم (حامد بهداد و ...) که بعضی ها حتی به شنیدن اسمشون آلرژی پیدا کردن، تا بحال چند بار گفتن ما نمی خواهیم الگو باشیم. حامد بهداد تو بعد از دوربین مخفی که ازش گرفتن گفت: بابا منم آدمم منم اشتباه میکنم عصبی میشم . من نمی خوام الگوی کسی باشم. خودم دارم میگم من آدم مشکل داری هستم چطور الگوی بقیه باشم.
ارسال شده توسط گلابی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
لباس قرمز هیچ ربطی نداره و می شه با تعبیرهای دیگه مثلا قرمزی خوان شهدا از اون یاد کرد پس خواهشا کمی دقت کن ولی در مورد اینکه بی احترامی به پدر و مادر و شکستن قلب اونهاخیلی خیلی بدو زشته.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اگه بجای پیگیری حرکات دیگران پیگیر تلاش و کوشش میبودیم هم وضع زندگی خودمون خوب میبود هم اینکه یه خدمتی به مملکت واسه پیشرفت کرده بودیم. بعد هی بیاین ناله کنین چرا وضع جامعه اینجوریه؟!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر بهرامی
سلام صبح شما بخیر بازم آفرین نوشته هایت دلنشین است ولی زودتر برو دیدن پدر و مادر عزیزت.چون خدای نکرده وقتی از دست ما برند دیگر هیچ چیز جایگزین آنها نمی شود.چون من تجربه این را دارم پدرم را در کودکی از دست دادم و تا الان آرزوی یک روز بودنش در کنارم رو دارم
ارسال شده توسط بهرامی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ارشیا
خانم بختیاری واقعا دمت گرم انقدر حرکات شما در تمام فیلمها و برنامه ها جالب هست که هنمیشه پیگیر انها هستم اگر سریالی با اسم شما و علی صادقی و فیلمی با نام شما و امین حیایی باشد از اوجب واجبات میدانم که ان را ببینم برنامه احسان پرسپولیسی و بهنوش پرسپولیسی واقعا زیبا،جذاب، متفکمرانه،حساس، عاطفی،...... خلاصه همه چی تمام بود مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ارسال شده توسط ارشیا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
از اینکه شخصیتهایی مثل احسان علیخانی و بهنوش بختیاری برای جامعه اسلامی و مردم مسلمان و مومن ما الگو شده‌اند اظهار تاسف میکنم اشخاص بی‌هویتی که در قحط‌الرجال دوران ما الگوی سایرین هستند. وقتی از ائمه و معصومین دور می‌شویم ناچاریم به فلانی و فلانی بسنده کنیم و کسی را که آبروی پدر و مادرش را برده تشویق کرده و تازه فکر کنیم کامنت‌ها و پیام‌های مخاطبین ما نشانه‌ای از طرف خداوند است تا از کار کرده خوشحال باشیم و تحصیل در رشته حقوق را مزید بر درستی کارمان بدانیم. آن یکی هم با لباس قرمز (لباس شمربن‌ذی‌الجوشن) در رسانه ملی ظاهر می‌شود تا بگوییم چشم شما روشن جناب آقای ضرغامی.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر آخاله
خانم بختیاری هنجار شکنی غیر اخلاقی کرد . ایشان میتوانست عقده دل خود را نزد اقوام و خویشان باز کند او به هیچ وجه چنین حقی نداشت و برای بیشتر دیده شدنش ( که خودش لو داد ) از پدرش هر نوع شخصیتی که باشد هزینه کند بسیار بیشرمانه بود ایشان از میزان حقوق والدین بر فرزند هیچ آگاهی نداشت و درس اخلاق را نمیداند برادرش هم همینطور . بوسیدن دست هر کسی حرام است و بوسیدن دست هر پدر و مادری تاکید شده و موجب برکت است نفرین والدین در حق فرزند گیراست و من امیدوار هستم پدر ایشان دخترش را ببخشد و برایش آرزوی موفقیتی بکند که باز او بیشتر دیده شود البته نه اینگونه!!!!
ارسال شده توسط آخاله در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
پدرومادرت هرچقدر هم بد باشند چطور این حقو به خودت میدی که در یک برنامه ی تلویزیونی از آنها گله کنی و آبروی آنها راببری، اگر از پدر و مادرت دلخور بودی خیلی راحت میتونستی بری به خودشون بگی، در کدوم دین و کدوم راه و روش زندگی، تحقیر کردن پدر و مادر کار نیک شمرده شده که با این جفنگیاتی که در نوشته ات بلغور کردی خودتو راضی میکنی. .......بر جامعه ای که علیخانی پیامبر رسانه ای و تو بازیگر مردمیش باشه.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر اکبر
دلخوری از پدر ومادر در اکثر خانواده هاهست اما بایستی توجه کنیم که اگر تمام دنیا را بدهیم هیچ کس نمیتواند پدرومادرر درست کند .اماشما میتوانید چندین برادر خواهر وزن داشته باشی تا زنده هستند قدرشان را بدانید.جبران یه شب بیداری مادر از محالات است
ارسال شده توسط اکبر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
درسته که پدر و مادر عزیزند اما مگر فرزندان نیستند . من اسم این کار را شجاعت نیمزارم اما بهش میگم صداقت . بدون ترس از قضاوت شدن و طرد شدن حرفایی رو زد که شاید تو دل اکثر ماست . کی گفته پدر مادر تحت هر شرایطی باید تمجید بشن . حتی زمانی که کمترین کار که محبت کردن هست رو از فرزند خودشون دریغ می کنن ؟ چرا باید کورکورانه حرف زد و قضاوت کرد . فرزند به اراده اونها به این دنیا نیامده که تنها گذاشته بشه . من پدر و مادرم رو دوست دارم اما وقتی یاد بی محبتیهای اونها میفتم دلم به اندازه یک دنیا میگیره . انسان موجود تنهاییه . خیلی تنها. این حسیه که من بعد از 34 زندگی بهش رسیدم . شاید اگر محبت اونا بود اینقدر احساس تنهایی نمی کردم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
انقدر احسان علیخانی رو بزرگ نکنیدو خیلی مجری پر حرفیه و انتقاد زیاد به کارش هست.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مسعود
خانم بختیاری عزیز شما در برابر دیدگان چند میلیون نفر پدر و مادر خود را قضاوت کردید در حالی که انها انجا نبودند تا از خود دفاع کنند فکر می کنم اگر ان دو نفر انجا حضور داشتند و می توانستند در باره عملکرد خود توضیح دهند آنهایی که شما را تایید می کننددر نظر خودتجدید می کردند. در ضمن فراموش نکنیم که زشت دیدن خود از بدترین انواع دروغ است. در واقع با نام صداقت دروغ گفته ایم وقتی چیزی را صرفن بر اساس دیدگاه خودمان تعریف می کنیم و زشت جلوه می دهیم.
ارسال شده توسط مسعود در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
هر کسی از ظن خود شد یار من. کسانی که اجازه قضاوت خانم بختیاری را می دهند باید یک نهیب به خودشون بزنند و ببینند ایشون تو چه شرایطی بزرگ شده و چه بلایی سرش اومده که اضی به حرف زدن شده. شما جوی درباره پدر ومادرها حرف می زنید انگار همه شون بدون استثنا دارن قربانی می کنند خودشون رو. نه از این خبرها نیست ما تو همین تهران پدر و مادرهایی را داریم که بچه شون را دارن وادار به روسپی گری می کنند. بهتره به جای احساساتی برخورد کردن یک مقدار هم منطقی و عقلانی به قضیه نگاه کنیم.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
به نظر من که خیلی عالی بود. دمت گرم :)
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر سايه
خيلي ممنون خانم بختياري ، حرف دل خيلي از جوونارو زديد.
ارسال شده توسط سايه در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
کاش یه مقدار بیشتر مراعات میکردی...بالاخره حداقلش این بود که مادرت تو رو 9 ماه به شکم کشید...همین!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر FARNAZ
سلام خيلي دوست دارم با شما صحبت کنم روحيه تون به من انرژي مي ده يه راهنمايي مي خوام لطفا با ايميلم با من تماس بگيريد و راه ارتباط با شما رو بهم بگيد احتياج دارم از لحاظ فکري کمکم کنيد منتظرم خدا پشت و پناهتون
ارسال شده توسط FARNAZ در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
خيلي وقتا يادمون ميره فرزندان هم به گردن پدر مادرها حق دارند. فرزندان خوبمون كه كمبود داشتن با واژه احترام ساكت ميشيمن و درد كودكي رو تا لب گور ميبرن. اونايي رو هم كه اسمشونو ميذاريم فرزند بد اونقدر خرابكاري ميكنن كه علت يادمون ميره. گلنوش هم درد داره. دردي كه اگه صداش در اومدع از بي درمونيه. احترام اين نيست كه در برابر تحقير ساكت باشي. پدر و مادر و فرزند بودن نقش هاي زندگي ما هستن و انتقاد پذير بودن از همه ما در هر نقشي ادماي بهتري ميسازه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر m
در قران اشاره کرده که حتی به پدر و مادرتون اوف هم نگید تا چه برسه بخواهید آبروشون رو ببرید حتی اگر بد باشن یا کافر باشند،خانم بختیاری حتی اگه شما حق هم داشته باشید که از اونا دلخور باشید ولی خوب بود که آبروشون رو حفظ میکردید،چون شمامسلمانیدو به خداوند و قران اعتقاد دارید.گاهی پیش میاد و انسان متوجه عواقب بعضی حرفاش نیست.
ارسال شده توسط m در 11 دى 48 - 04:03
تصویر m
اینکه دیگران چه نظری میدن مهم نیست فکر میکنید حرفاتون واقعاخدا پسندانه بود؟؟
ارسال شده توسط m در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نیلوفر
سلام خواستم بگم خیلی از موقع ها باید حرفی بزنیم یا کاری بکنیم که واقعا دلمون می خوادچون اگه به خواسته هامون بی تفاوت باشیم از دورن به تضاد میرسیم. بهنوش عزیزم تو کار اشتباهی نکردی. درضمن منم مثل تو ته چشام یه غم بزرگ دارم از ته دلم آرزو می کنم یه روز غمامون تبدیل به شادی بشه.
ارسال شده توسط نیلوفر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
حتی اگه شما راست بگی هر راست نباید گفت . اونا پدر و مادرت هستن . واقعا که ... انشاا... یه روز بچه هات باهات همین کارو میکنن ، اون موقع من مجری ماه عسلم .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر fateme
من واقا به بهنوش عزیز حق میدم شاید خیلی اذیت شده که اینجوری خودشو خالی کرد.بیخیال شو عزیزم ما پشتتیم
ارسال شده توسط fateme در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سکوت بهترین جواب برای نادانان است پس زیادی غصه نخورید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید