رضا رشید‌پور مجری سابق تلویزیون که مدتی مدیریت یک روزنامه را نیز برعهده داشت. پس از قریب به۳ سال این روز‌ها در مقابل دوربین یک شبکه ماهوره‌ای ظاهر شده است و می‌کوشد مخاطبان تازه‌ای را برای شبکه فراهم آورد.
 فردا: این امر اما این بار به بهای زیر پا گذاشتن اخلاقیات و موازین اجتماعی جامعه ایرانی صورت می‌گیرد. چند شب پیش رشید‌پور جوانی موزیسین را به برنامه خود فراخواند و با او در باب موضوع «روابط دختر و پسر» به گفتگو پرداخت. گفتگویی که به سرعت رنگ ابتذال به خود گرفت و مه‌مان به درخواست رشید‌پور به نقل خاطرات خود از دوستی با دختران مختلف پرداخت و توضیح داد که چگونه در دبی به دختری شماره تلفن داده است!

در این شو مبتذل که به برنامه آموزش چگونگی ایجاد ارتباط با جنس مخالف تبدیل شده بود رشید‌پور با طرح پرسش‌ها آنچنانی نظیر معنی «مخ زنی» چیست؟ پسر‌ها در دوستی با دختران در پی چه چیزی هستند و... کوشید با تقلید ناشیانه از شوهای مبتذل غربی به برنامه خود رنگ و بویی جنجالی بدهد. در‌ایم میان مه‌مان برنامه هم عنان از کف داد و به طرح نظریات خاصی پرداخت و توضیح داد که در رابطه میان زن و مرد عاشق شدن به ازدواج ربطی ندارد. دوست داشتن می‌تواند جدا از دواج معنا یابد و...!!!

اما اوج ابتذال در آنجا اوج گرفت که وی به درخواست رشید‌پور یکی از اشعارش را که مضمونی مبتذل و شبه عاشقانه داشت خواند و رشید‌پور نیز با حالت خاصی به مه‌مان برنامه‌اش اینچنین گفت: با دخترهای دور و برت هم این طوری حرف می‌زنی؟ و مهمان نیز گفت: نه من عادت دارم فقط این طور سخنان بشنوم نه آنکه به کسی بگویم!!

به نظر می‌رسد این گونه اقدامات جدای از آنکه چارچوب‌های شناخته شده اخلاقی جامعه ایرانی را هدف گرفته است. بهنوعی بازی خوردندریک سناریو سیاسی هم محسوب می‌شود. چه آنکه تاکنون بار‌ها از حمایت یک جریان سیاسی منحرف داخلی ازاین سنخ اقدامات ضد فرهنگی سخن به میان آمده است.

در این خصوص به نظر می‌رسد نهادهای نظارتی و به خصوص وزارت ارشاد نیز باید نظارت گسترده تری را اعمال نمایند.