ایرنا نوشت:

رییس دیوان عدالت اداری تاکید کرد که داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز نیستند مبلغی را بابت حق فنی از مردم دریافت کنند و این موضوع به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده و لازم الاجرا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری روز پنج شنبه این مطلب را در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمد محمدی گیلانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره ابطال مصوبه وزارت بهداشت مبنی بر دریافت حق فنی از سوی داروخانه‌ها بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نظر دولت در مورد این مصوبه خواسته شده است یا خیر؟ اظهار داشت: با حضور چهار نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت این موضوع بررسی شده و کار کارشناسی روی آن صورت گرفته است.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: نمایندگان وزارت بهداشت نیز در این زمینه خیلی خوب به میدان آمدند و تا جایی که برایشان مقدور بود دفاع کردند اما دفاعشان مورد پذیرش نبود.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 364577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سناتور A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    11 3
    پس کسانی که داروسازی میخونند از همین الان برن لوازم بهداشتی بزنند خیلی بهتره/همون سود18 درصد را از فروش بدون هیچ مسولیتی دریافت میکنند
  • دکتر داروساز A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    14 4
    حالا مشکل مملکت همین حق فنی داروخانه هست؟ مالیات بر ارزش افزوده که برا شیر ،ماست، ساندویچ، مواد غذایی مشکلی نداره؟؟ سود بالای 30 درصد وام بانکی تو نظام اسلامی اشکال نداره؟؟ نزول نیست؟ احیانا اجحاف در حق مردم نیست؟؟ 23 میلیون مالیات بر ارزش افزوده برا خودرو چیه پس؟ مالیات، عوازض، آبونمان، حق اشتراک تو قبض آب و برق و ... درسته؟ همشون همون حق فنی هستن حالا چی شده گیر دادین به داروخانه؟؟؟ آزمایشگاه ، رادیولوژی و پاتولوژی هم حق فنی میگیره دلیلشم قانونیه حالا چرا فقط داروخانه؟؟؟؟
  • mehrdad A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    10 5
    زورتون فقط به هزار تومن حق داروساز ها میرسه ؟؟ واقعا که
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    10 3
    اخه یکی نیست بگه شما چه می دونی داروسازی چیه؟