تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، فضای گلپایگان را ملتهب می‌کند

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، فضای گلپایگان را ملتهب می‌کند

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه گلپایگان گفت: گرم کردن تنور انتخابات در وقت مقتضی و هنگام انتخابات کاری پسندیده بوده اما تبلغات زودهنگام تنها فضای شهر را ملتهب کرده و آرامش مردم را برهم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن دهه فجر انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما امانتی گرانبها در دست ما است که باید این میراث بزرگ را به خوبی به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی افزود: تلاش کنیم جشن‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی روز 22 بهمن باشکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شود تا با این حضور ایمان و اعتقاد مردم به ولایت، مقام معظم رهبری، شهدا و این انقلاب چشم دشمنان را کور کند و بذر ناامیدی به دل مستکبران بپاشند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به وضعیت آب و بارندگی در کشور، گفت: باید مردم را آموزش دهیم تا میزان مصرف خود را مدیریت کنند و در فصل زمستان با صرفه‌جویی در مصرف آب و حتی گاز به فکر آینده هم باشند.

وی با انتقاد از صحبت‌های برخی مدیران در برنامه‌های سیما، بیان کرد: برخی مسئولان در برنامه‌ها حاضر شده و به جای اینکه مردم را به مدیریت و صرفه‌جویی دعوت کنند، از اختصاص اعتبار به رفع مشکلات کم آبی حرف می‌زنند و این قول‌های نادرست، سبب می‌شود مردم هم نسبت به این مسائل کمتر اهمیت دهند و با ادامه مصرف نادرست به بحران کم آبی نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز فضای آرامش در شهر برقرار است و ما نباید با برخی رفتارهای نادرست و برخوردهای حزبی فضای شهر را ملتهب کنیم که همه ما باید تنها پایبند به اصول نظام اسلامی باشیم و با مدیریت دسته‌ها و گروه‌های متفاوت در گفت‌وگوها آرامش را برقرار کنیم نه اینکه با مچ‌گیری از هم فضا را به هم بریزیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد از حالا شروع به تبلیغات انتخاباتی کرده که به هیچ عنوان کار درستی نیست، تنور انتخابات در وقت مقتضی باید گرم شود نه اینکه از حالا در شهر التهاب ایجاد کنیم که با این کارها تنها آرامش مردم را به هم می‌ریزیم و دود این این کارها هم به چشم مردم می‌رود.

امام جمعه گلپایگان گفت: امروز هدف اصلی جبهه استکبار برهم زدن وحدت و انسجام ملت است و ما نباید با تبلیغات زودتر از موعد و کارهای بی‌موقع وحدت بین مردم را از بین ببریم که این کارها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon