فعالان قرآنی شهرستان گلپایگان تجلیل می‌شوند


فعالان قرآنی شهرستان گلپایگان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گلپایگان گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س)، فعالان قرآنی رشته حفظ در شهرستان گلپایگان تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام محسن کوچکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گلپایگان، با اشاره به برنامه‌های مناسبتی ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: نخستین برنامه ویژه این مناسبت جشن بزرگ ولادت در مسجد روستای اسفرنجان است که چهارشنبه شب 19 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه ثابت شهرستان در مناسبت‌های مذهبی، صبح روز ولادت حضرت زهرا(س) نیز برنامه ویژه این روز به صورت شهرستانی و با حضور تمام مسئولان در آستان مبارک امامزاده سیدالسادات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلبغات اسلامی گلپایگان گفت: به مناسبت این ایام خجسته ویژه برنامه‌ای نیز روز چهارشنبه هفته آینده با همکاری موسسه روضه‌القرآن در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله محمدی اجرا و در آن مراسم 10 نفر از فعالان قرآنی شهرستان در رشته حفظ تجلیل می‌شوند.

وی به برنامه‌های ویژه تقارن ایام فاطمیه و عید نوروز در شهرستان اشاره و بیان کرد: در ایام نوروز و همزمان با فاطمیه دوم جدا از اجرای مراسم‌های مذهبی توسط هیئت‌های شهرستان، اعزام 15 مبلغ به روستاهای فاقد روحانی شهرستان را نیز در برنامه داشتیم.

حجت‌الاسلام کوچکی تصریح کرد: اوج برنامه‌های آن ایام نیز اجتماع فاطمیون بود که با حضور عزاداران و نوحه‌سرایی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) در امامزاده سیدالسادات آغاز شد و سپس با حرکت به سمت امامزاده هفده‌تن در جوار آستان مبارک امامزادگان پایان یافت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon