نخستین سالنامه فرهنگ و تاریخ گلپایگان منتشر شد
نخستین سالنامه فرهنگ و تاریخ گلپایگان منتشر شد
نخستین سالنامه فرهنگ و تاریخ گلپایگان به همت انجمن دوستداران میراث فرهنگی گلپایگان "وردپاتکان " و همکاری شهردار و امور فرهنگی – اجتماعی شهرداری به چاپ رسید.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن وردپاتکان،نخستین سالنامه فرهنگ و تاریخ گلپایگان به همت انجمن دوستداران میراث فرهنگی گلپایگان "وردپاتکان " و همکاری شهردار  و امور فرهنگی – اجتماعی شهرداری به چاپ رسید.

این سالنامه که در ایام نوروز در میان گردشگران توزیع شد ، حاوی رویدادهای مهم شهرستان ، اسامی مشاهیر و بزرگان شهرستان و معرفی آثار تاریخی شهرستان ضرب المثل های معروف بومی منطقه و پیام های شهروندی است که برای نخستین بار در ایران در به صورت سالنامه (قطع پالتویی ) و در شمارگان ۵۰۰۰ جلد چاپ شده است . 

در پیشگفتار آمده است : با یاری خداوند متعال و همیاری شما گرامیان ، در سال ۱۳۹۴ موفق به انتشار اولین نسخه از سالنامه تاریخ و فرهنگ گلپایگان شدیم. در تاریخ هشتم بهمن ماه 93  طی فراخوان عمومی که از طریق نشریات ، جراید ، مطبوعات و... صورت پذیرفت اندیشمندان و صاحب نظران فهیم گلپایگانی با مشارکت و همکاری بی شائبه خود در راستای تدوین و تکمیل این اثر ما را یاری رساندند . 

با توجه به این که درج مطالب ، نوشتار ها وانتخاب اسامی افراد با وسواسی زیادی انجام گرفته شده است اما براستی واقفیم که در هر روی این سالنامه قطعا دارای نواقص و کمبود هایی است که ان شاالله در نسخه های سال های آتی با همکاری و هم فکری شما همشهریان عزیز تکمیل خواهد شد. 

یادآور می شود روزها و رخدادهای بومی ای که برای نخستین بار در این سالنامه درج گردیده است صرفاً جنبه پیشنهادی دارد که در صورت درخواست اداره و یا سازمان ها ذیربط ، در چاپ های آتی سالنامه تغییر می یابد .
کد خبر: 80123
Share/Save/Bookmark