اصفهان؛

دانش آموزان برترارائه دهنده مقاله ایثار و شهادت در گلپایگان تجلیل شدند

12 دانش آموز دختر گلپایگانی ارائه دهنده مقاله و دلنوشته برتردر زمینه ایثار و شهادت در آیینی تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرآموزش و پرورش گلپایگان دراین آیین که درمحل سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه شاهد مهندس وکیلی گلپایگان برگزار شد ، گفت: این دانش آموزان در پی دعوت رئیس محترم شورای اسلامی شهرستان گلپایگان، با بهره گیری از عکس های نصب شده شهدا و رزمندگان در آیین سال تحصیلی 95-96 و نواختن شدن زنگ مهر و ایثار در این دبیرستان آثار خود را ارائه کردند.
حبیب الله جمالی با قدردانی از تلاش دانش آموزان ارائه کننده مقاله و دلنوشته در وصف و رثای شهدا افزود:این اقدام معنوی در ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاثیر گذار است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان نیز در این آیین گفت: عزت و امنیت ایران اسلامی مرهون سلحشوری رزمندگان و خون پاک شهدای والامقام در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
علی فیروزی افزود: همه باید برای حفظ و اعتلای بیشتر نظام اسلامی، رهرو راه شهدا، ایثارگران و رزمندگان باشیم.
در این آیین، بخشدار مرکزی، رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان، دبیران، دانش آموزان و اعضای انجمن اولیا و مربیان گلپایگان حضور داشتند.
در ادامه 12 دانش دختر دبیرستان شاهد مهندس وکیلی ارائه دهنده مقاله و دلنوشته برتردر زمینه ایثار و شهادت از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و با حضور مسئولان با اهدا هدیه تجلیل شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.