آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ . وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ . لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ . سَلَامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


نمادی شایسته در آیینه فرهنگ گلپایگان - دکتر ابراهیم جعفری


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


مهندس علیقلی بیانی ، فرزانه‌ای از جنس آب - استاد علی اکبر جعفری

در آغاز مسول ساختن سد اختخوان مهندس طالقانی بود ولی به علت ساختن سد کرج استعفا داد و مهندس علیقلی بیانی که رشته تحصیلی اش مرتبط با سدسازی و لوله کشی شهرها بود به اختخوان رفت و دوسال و نیم آن جا ماند و کار سد را به سرانجام رساند.


" سمنو " به یاد "بی بی" ..... توحیدنیکنامی

ننه جون من سمنو می‌خواهم یار شیرین دهنو می‌خواهم
عاشقم من به لقای سمنو سر و جانم به فدای سمنو
سمنو خوب تر از جان من است سمنو شیره‌ی دندان من است
من که در مطبخِ تو آشپزم سمنو را به جه شکلی بپزم؟
ننه جون ارث به اولاد بده سمنو را تو به من یاد بده


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.











ادامه باند دوم جاده موته تا پایان 92 تکمیل میگردد
[23 تير 91]


به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید و سفر وزیر مسکن و شهرسازی و افتتاح قطعه اول باند دوم موته ـ گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با حضور وزیر راه و مسکن و شهرسازی و استاندار اصفهان و هیئت همراه، 17 کیلومتر از جاده موته به اصفهان افتتاح شد و وزیر راه قول دادند این پروژه از محل اعتبارات ملی که در سفر ریاست جمهوری به اصفهان مصوب شده بود تا سه راهی مو ته به سمت اتوبان اصفهان - تهران تا پایان سال 1392تکمیل شود.

وی افزود: در سال گذشته جاده دُرِبه خنداب روکش آسفالت شد اما، این جاده از سمت تیکن به شرکت زراعی گلپایگان نیاز به روکش آسفالت دارد و برآورد هزینه این پروژه حدود 3 میلیارد تومان است.

همچنین این سفر برای روکش آسفالت این جاده وزارت راه و شهرسازی متعهد شد از محل اعتبارات وزارتخانه، مبلغ 1.5 میلیارد تومان و از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ 1.5 میلیارد تومان برای روکش آسفالت این جاده هزینه شود.

اين مطلب تاکنون 2174 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |