آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳

إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ . وَمَا أَدْرَاکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ . لَیْلَةُ الْقَدْرِ خَیْرٌ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍ تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ وَالرُّوحُ فِیهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن کُلِّ أَمْرٍ . سَلَامٌ هِیَ حَتَّى مَطْلَعِ الْفَجْرِ



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


نمادی شایسته در آیینه فرهنگ گلپایگان - دکتر ابراهیم جعفری


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


مهندس علیقلی بیانی ، فرزانه‌ای از جنس آب - استاد علی اکبر جعفری

در آغاز مسول ساختن سد اختخوان مهندس طالقانی بود ولی به علت ساختن سد کرج استعفا داد و مهندس علیقلی بیانی که رشته تحصیلی اش مرتبط با سدسازی و لوله کشی شهرها بود به اختخوان رفت و دوسال و نیم آن جا ماند و کار سد را به سرانجام رساند.


" سمنو " به یاد "بی بی" ..... توحیدنیکنامی

ننه جون من سمنو می‌خواهم یار شیرین دهنو می‌خواهم
عاشقم من به لقای سمنو سر و جانم به فدای سمنو
سمنو خوب تر از جان من است سمنو شیره‌ی دندان من است
من که در مطبخِ تو آشپزم سمنو را به جه شکلی بپزم؟
ننه جون ارث به اولاد بده سمنو را تو به من یاد بده


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.











استاندار مرکزی بر مطالعه و ساخت راه آهن اراک – خمین - گلپایگان و میمه اصفهان تاکید کرد.
[21 اسفند 92]

استاندار مرکزی بر مطالعه و ساخت راه آهن اراک – خمین - گلپایگان و میمه اصفهان تاکید کرد.




به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی افزود: براساس مجوز کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه کشور مقرر شده که راه آهن اراک- خمین- گلپایگان و میمه اصفهان ساخته شود و بر همین اساس در قانون بودجه کشور نیز ردیف اعتباری خاصی برای آن منظور شده، لیکن علیرغم ردیف‌دار شدن پروژه مذکور هنوز مطالعات و ساخت آن شروع نشده است.




وی با تأکید بر اهمیت ساخت این راه آهن ادامه داد: این قطعه 165 کیلومتر ارتباط راه‌آهن بندرعباس به مرز خسروی را با یکدیگر برقرار می‌کند و نقش مهمی را در اقتصاد کشور و منطقه ایفاء خواهد کرد.




استاندار مرکزی بر تحقق اعتبار 10 میلیارد ریالی تکمیل محور اراک – فرمهین تأکید کرد


مقیمی همچنین‌ افزود: احداث محور اراک – فرمهین از سال 1383 از ردیف اعتبارات استانی و همچنین وزارت راه و شهرسازی آغاز شده و در حال حاضر 24 کیلومتر آن با هزینه‌کرد 120 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است اما، این پروژه تا سال 1391 فاقد ردیف اعتبار بود و در سال 1390 موفق به اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 برنامه پنجم توسعه و دارای ردیف اعتباری خاص شد.




استاندار با اشاره به تخصیص تنها 1.5 میلیارد از اعتبارات در نظر گرفته شده در سالجاری، به ضرورت بهره‌برداری سریع‌تر و لحاظ کردن تخصیص صددرصدی و همچنین اضافه کردن مبلغ اعتبار آن از سوی وزارت راه‌وشهرسازی تأکید کرد.

اين مطلب تاکنون 2033 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |