آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی دربیماری های التهابی آرتریت روماتویید و نقرس


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ


مسجد تاریخی حاج ملاعلی

شبستان تاریخی مسجد حاج ملاعلی با معماری زیبا در مرکز شهر گلپایگان در خیابان مسجد جامع واقع است این بنای ارزشمند با قدمت 200 ساله هم اکنون قابل استفاده و بازدید دوستداران میراث فرهنگی می باشد











تکمیل محور ارتباطی موته – گلپایگان نیازمند 160 میلیارد ریال اعتبار است
[7 مرداد 96]

مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان:

تکمیل محور ارتباطی موته – گلپایگان نیازمند 160 میلیارد ریال اعتبار است

محور ارتباطی موته – گلپایگان

مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه راهسازی موته – گلپایگان در صورت تامین اعتبار 160 میلیارد ریالی تا پایان آذر ماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محور موته – گلپایگان از بزرگراه اصفهان – تهران به سمت گلپایگان یکی از محورهای پرتصادف استان به لحاظ وقوع تصادفات فوتی وجرحی همواره مورد توجه مسئولین کشوری و استانی بوده که با احداث باند دوم این محور و رفع نقاط پرتصادف و اصلاح قوس هایی با شیب تند می توان در راستای کاهش تصادفات رخ به رخ و وقوع تصادفات منجر به فوت قدمی برداشت که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از 55 کیلومتر طول مسیر 49 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و 6 کیلومتر آن به عنوان کمربندی موته در حال احداث است.

مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در این خصوص گفت: این پروژه مراحل تکمیل خود را پشت سر می گذارد که امید است با تکمیل 6 کیلومتر کمربندی روستای موته و با امید به تامین اعتبارات لازم و تزریق به پیمانکار فعال مستقر در منطقه بتوان تا پایان سه ماهه سوم سال جاری این مسیر را به بهره برداری رساند.

حمیدرضا امیرخانی از جمله دلایل به تعویق افتادن زمان بهره برداری این پروژه را وجود لوله های خط توزیع و انتقال گاز در مسیر عنوان کرد وگفت: با احتساب انجام لایه دوم آسفالت برای 35 کیلومتر این مسیر و 6 کیلومتر کمربندی موجود و احداث دوربرگردان ها و پارکینگ ها، بالغ بر 160 میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه اعتبار مورد نیاز است که درصورت تزریق اعتبار لازم کل این مسیر به بهره برداری خواهد رسید.

کارشناس ناظر اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با ارائه مشخصات فنی این پروژه، گفت: با توجه به تداخل محور میانی راه در مجاورت قنات و وجود روان آب های سطحی، سعی شده  با تقویت سطح زمین و بستر موجود، مراحل راهسازی آن با رعایت بالاترین شاخص های استاندارد انجام شود تا در آینده شاهد کاهش هزینه های نگهداری راه در این مسیر باشیم.

شهرام عباسی هدف از ایجاد کمربندی در موته را ایمن سازی تردد عنوان کرد وگفت: با احداث 6 کیلومتر کمربندی در مسیر موته –گلپایگان ضمن حذف قوس های خطرناک، سرعت ترافیک طرح تا سطح مجاز افزایش می یابد و این اقدام در راستای کاهش تصادفات رخ به رخ و منجر به فوت انجام می گیرد.

وی با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم، همکاری شرکت های پیمانکاری را در به بهره برداری رسیدن پروژه ها بسیار مهم ارزیابی کرد  و گفت: امید است بتوان با تزریق اعتبارات لازم تمامی پروژه های فعال در این منطقه را طبق برنامه زمان بندی تکمیل و به بهره برداری رسانید.

اين مطلب تاکنون 2338 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |