آخرين به روز آوري سايت جمعه ۳۰ شهريور ماه ۱۳۹۷

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خِیَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِیَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ و َابْنَ سَیِّدِ الْوَصِیّینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یَابْنَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِساَّءِ الْعالَمینَ اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا ثارَ اللَّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الْوِتْرَ الْمَوْتُورَ



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.



رشته های جدید مهندسی در دانشکده فنی و حرفه ای گلپایگان


شور حسینی با شعور و آگاهی - استاد علی اکبر جعفری


مسیر حرکت کاروان امام حسین(ع)به کربلا


.


"کاشت پیاز با روش GAP در گلپایگان - دکتر ابراهيم جعفري

کشاورزی ارگانیک راهی برای نجات کره زمین و نسخه حیات بخشی برای جهان امروز است ؛ زیرا با استفاده نکردن از سموم و مواد شیمیایی به چرخه های زیستی احترام گذاشته شده .......


مهندس عليقلي بياني ، فرزانه‌اي از جنس آب - استاد علي اکبر جعفري

در آغاز مسول ساختن سد اختخوان مهندس طالقانی بود ولی به علت ساختن سد کرج استعفا داد و مهندس عليقلی بیانی که رشته تحصيلی اش مرتبط با سدسازی و لوله کشی شهرها بود به اختخوان رفت و دوسال و نيم آن جا ماند و کار سد را به سرانجام رساند.











گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی مواجه می شود.
[19 شهريور 97]

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار :

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار گفت : گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی مواجه می شود.

علی بختیار   نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: با توجه به این‌که راه آهن اراک- خمین-گلپایگان- میمه-اصفهان در یک ردیف اعتباری برای تملک بودجه پیش بینی شده بود، اما منابع کافی برای اجرایی شدن این پروژه وجود نداشت.

وی افزود: حتی بخش‌هایی از پروژه راه آهن اراک- خمین-گلپایگان- میمه-اصفهان بدون مطالعه اقدام و پس از مدتی رها شده بود البته این پروژه باید در پیوست یک قانون بودجه به سمت اجرایی شدن پیش می‌رفت، اما معوق مانده بود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانجام با پیگیری‌های انجام شده سال گذشته در پیوست یک قانون بودجه قرار گرفت و هفت میلیارد تومان اعتبار دریافت شد، پس از انتخاب پیمانکار با موافقت استاندار اراک پنج کیلومتر جاده از مسیر ایستگاه ملک آباد در مسیر اراک در اختیار گرفته شد و اکنون زیرسازی آن به اتمام رسیده است.

وی گفت: گذر خط ریلی در مسیر منطقه حیاط وحش موته-اصفهان با مشکل زیست محیطی  مواجه می‌شد و همین سبب معوق ماندن پروژه بود که به سمت خوانسار تغییر مسیر داده شد.

 بختیار با بیان اینکه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان کل پروژه در مسیر خمین- گلپایگان- خوانسار- دامنه- اصفهان انتخاب پیمانکار می‌شود، تصریح کرد: به دلیل اقتصادی بودن مسیر ریلی می‌توان از انواع حمل و نقل استفاده کنیم که تحقق آن منشأ تحول بزرگ اقتصادی در منطقه غرب استان می‌شود.

اين مطلب تاکنون 87 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كليه حقوق براي پديد آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحيد نيكنامي   | به روز رسانی محتوایی : محمود نيكنامي  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |