آخرين به روز آوري سايت پنجشنبه ۲ خردادماه ۱۳۹۸

خرمشهر را خدا آزاد کرد - سوم خرداد فتح خرمشهر گرامي باد بر ملت شريف ايران



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...


كسي كه خر ندارد به خري نمي ارزد
بايد هر كسي براي هر كاري وسايل آنرا فراهم كند

روزه داري و سلامت


روابط عمومی الکترونیک ؛ ظرفیتی کارآمد برای مشارکت جویی مخاطبان


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


میراث ناملموس گلپایگان

دشت گلپایگان به مساحت ۷۰ هزار هکتار ، در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. این دشت توسط چاه های آب، قنوات (سفاله زن، لهرامش و…) و سد گلپایگان مورد آبیاری قرار می گیرد. آب سد گلپایگان توسط نهر اصلی با نام هارون به محلی بین رباط حسن حافظ و رکابدار،


صداي ماندگار - ديه ولايتمون مثل اون قديما نيست - صداي دلنشين استاد محمدعلي سعيدي

بي هُمزبون ، عنوان شعر محلي گلپايگاني ، سروده و با صداي دلچسب استاد محمد علي سعيدي ، شاعر توانمند شهرمان كه در سال 1380 اجرا گرديده است . نكات قابل توجه اين سروده زيبا ، لهجه و گويش واقعي مردم شهر در دهه هاي گذشته ، اشاره به اصطلاحات و ضرب المثلهاي محلي ، يادآوري آنچه در گذشته وجود داشته و ديگر اثري از آن نيست و از همه مهمتر زنده نگه داشتن فرهنگ عامه شهر و اشاره به محصولات معروف هر منطقه و ناحيه است و يك اثر منحصر به فرد را در اين سروده خواهيد شنيد . حتما بشنويد











بختیار: خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است
[13 آذر 97]

بختیار:

خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است

سرویس اقتصادی
نماینده مردم گلپایگان، خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸

علی بختیار؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص وضعیت قیمت خودرو ها گفت: با چالش بزرگی در حوزه خودرو مواجه هستیم و آن اینکه خودرو سازان داخلی را به بخش خصوصی واگذار نکردیم.
وی افزود:ایران خودرو و سایپا دو خودروساز بزرگ توسط دولت اداره می شوند. امروز خودرو سازی دچار ضعف جدی است و اداره خوبی نداشتند.
بختیار به نارضایتی کسانی که خودرو ثبت نام کرده ولی در موعد قرارداد تحویل نگرفته اند اشاره کرد و افزود:مردم از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند.خودروها نه به لحاظ ایمنی و کیفیت و نه به لحاظ خدمات پس از فروش در سطح خوبی نیستند.

خودروسازی باید به افراد اهل واگذار شود


عضو کمیسیون اصل نود راه چاره را واگذاری خودروسازی به افراد اهل دانست و افزود:در شرایط فعلی کسی که بتواند اهل مدیریت صحیح در این زمینه باشد را نداریم.
 بختیار گفت: امروز خودروسازان ما با این قیمت هایی که محصولات خود را عرضه می کنند دچار زیان شدند و با این روند انباشت زیان طی سالهای آینده منجر به ورشکستگی خودروسازان می شود.

خودروسازی داخلی یک صنعت کاملا کپی است

بختیار عنوان کرد:نداشتن بهره وری و شکل گیری صنعت بدون فن آوری، تکنولوژی باعث شکست این صنعت می شود.
وی عمده مشکلات خودروسازی داخلی را قیمت بالا و کیفیت پایین دانست و تصریح کرد:خودرو سازان باید تکنولوژی داشته باشند.خودروسازی ما یک صنعت کاملا کپی است که فن آوری در آن آمیخته نیست. شاید ایجاد تنوع در محصول و ارتقا دادن خودروهای جدید بتواند خودروسازی داخلی را از این وضعیت نجات دهد.ولی ثبات کیفیت در قبال افزایش قیمت پذیرفته نیست.

اين مطلب تاکنون 102 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كليه حقوق براي پديد آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحيد نيكنامي   | به روز رسانی محتوایی : محمود نيكنامي  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |