آخرين به روز آوري سايت دوشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۹

هزاران ابر در داغت پر از بغض‌اند و بارانند * هنوز از این خبر چشمان مان بی‌تاب و حیرانند



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...





.


وانشان، ابیانه ای دیگر

روستاي وانشان در چند كيلومتري گلپايگان نمادي از اين فرهنگ است كه شباهت هاي زيادي با ابيانه دارد ، كوچه هاي تنگ وپيچ در پيچ ، قلعه تاریخی ، بقعه متبرکه امامزاده ابوالفتوح ، گویش محلی ، و نوع پوشيدن لباس بعضي از اهالي اين روستا را مي توان با ابیانه مقایسه کرد


۲۰ مهر روز بزرگداشت حافظ - تضمین شعر حافظ با لهجه گلپایگونی

استاد سعيدي با مهارت و استادي و با استعانت غزلي از حافظ تحت عنوان ( ما را بس ) اشعاري را با لهجه و اصطلاحات گلپايگاني سروده است و اين غزل در نوع خود بي نظير است . اين غزل توسط سايت آخاله و با گويش جديدتر توسط استاد اجرا گرديده است . با نظرات خود ما را در اشاعه اين فرهنگ ياري فرماييد


بخ ، چي ، شي ؟ - اثر ماندگار استاد محمدعلي سعيدي

استاد سعیدی در اواخر دهه 70 شمسی با سرودن چند مجموعه شعر محلی با لهجه گلپایگانی تحولی شگرف در این گویش ایجاد کرد و سایت آخاله با افتخار به کمک استاد توانست تعدادی از آنها را آرشیو نماید تا به مرور در اختیار همشهریان فهیم خود قرار دهد











گلپایگانی‌ها از طریق ۱۳۷معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند
[26 آبان 99]

گلپایگانی‌ها از طریق ۱۳۷معضلات شهری را با شهرداری در میان بگذارند

شهردار گلپایگان گفت: شهروندان گلپایگانی از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) پس از گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهروندان با شهرداری است و با تغییر و تحولی که در سامانه ۱۳۷ شهرداری گلپایگان به وجود آمد مشکلات و معضلات شهروندان در اولویت قرار داده شده است، افزود: شهروندان از این پس هر گونه مشکل شهری که در سامانه ۱۳۷ مطرح کنند ثبت و کد رهگیری دریافت می‌کنند تا در صورت عدم پیگیری نسبت به رفع آن ورود پیدا کنیم.

شهردار گلپایگان با تأکید بر اینکه پرسنل سامانه ۱۳۷ به صورت شبانه روزی وظیفه دارند نسبت به درخواست‌های شهروندان و رفع مشکلات شهری بدون وقفه اقدام کنند، تصریح کرد: عمده ارزیابی مدیران شهرداری گلپایگان از طریق سامانه ۱۳۷ است در واقع مدت زمان پاسخگویی و پیگیری مشکلات شهروندان ملاک ارزیابی خواهد بود.

شکرزاده با بیان اینکه ماهانه سه بار با حضور در سامانه ۱۳۷ از این طریق پاسخگوی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان هستم، تصریح کرد: اکنون با توجه شیوع بیماری کرونا در روزهای ملاقات مردمی پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان در سه ماه نخست امسال یکهزار تماس از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار کردند که ۹۰ درصد موارد انجام شده است، گفت: امروز دوشنبه ۲۶ آبان ۵۵ تماس از طریق سامانه ۱۳۷ برقرار شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

شهردار گلپایگان گفت: بیشترین درخواست شهروندان آسفالت و روکش معابر است؛ در بودجه سال ۹۹ سه میلیارد تومان برای آسفالت خیابان و معابر شهر اختصاص دادیم، اما به دلیل نوسانات قیمت قیر تاکنون فراتر از بودجه هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان امروز در گفت‌وگوی دو ساعته با شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ پاسخگوی مشکلات ۵۵ نفر از شهروندان بود.

اين مطلب تاکنون 17 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كليه حقوق براي پديد آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحيد نيكنامي   | به روز رسانی محتوایی : محمود نيكنامي  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |