آخرین به روز آوری سایت چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

گلها و سبزیجات بهاری در ارتفاعات گلپایگان -موسیر ، لاله ، مرزنجوش ، شوید



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد...



دارو درمانی تعدادی از بیماری های گوارشی


پوشاک (برند)


یادی از گلپایگان - استاد سعیدی


ویدئوی مناره سلجوقی گلپایگان

مناره سلجوقی گلپایگان که از آن به عنوان بلندترین مناره آجری نام می برند ، گویی امتداد پیشینه کهن این خطه را برابر دیدگان هر هنر دوستی آشکار می کند این بنا که به عنوان بلندترین مناره آجری سلجوقی قرن پنجم هجری قمری ایران از آن یاد شده با قدمتی حدود 900 سال همچنان در برابر عوامل طبیعی زلزله، باد، باران، سرما و گرما سرفراز برجای مانده است.


خانه ها و کوچه باغ های دیدنی حسن حافظ











الحاق دانشکده فنی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان
[14 دي 1400]

الحاق دانشکده فنی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: گفت: طرحی را ساماندهی آموزش عالی و شورای انقلاب فرهنگی تصویب کرده است که شورای گسترش آموزش عالی تعدادی از مراکز علمی را به دانشگاه‌های مادر ملحق کرده که یکی از این دانشکده‌ها، دانشکده فنی مهندسی گلپایگان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی زلفی گل امروز _سه شنبه 14 دی‌ماه_ پس از آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران در رابطه با توقف ساخت و توسعه دانشکده‌های گلپایگان، اظهار کرد: طرحی را ساماندهی آموزش عالی و شورای انقلاب فرهنگی تصویب کرده است که شورای گسترش آموزش عالی تعدادی از مراکز دانشگاهی را به دانشگاه‌های مادر ملحق کرده که یکی از این دانشکده‌ها، دانشکده فنی مهندسی گلپایگان است.

وی ادامه داد: این ملحق شدن می‌تواند محاسن زیادی مانند استفاده از امکانات و دریافت مدرک از دانشگاه صنعتی اصفهان با این اتفاق روی خواهد داد؛ زمانی که در مدرک دانشگاهی توسط دانشگاه صنعتی صادر شود تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت ولی بازهم این مورد مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم نهایی را در آینده اعلام می‌کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور مصوبه ای تصویب کرده که از سال 1402 اجرایی شود، تصریح کرد: وقتی قانونی را مرکز فرادستی تصویب می کند جنبه قانونی دارد و باید اجرا شود و فقط در صورت ملغی شدن کنسل می شود.

زلفی گل در پاسخ به اعتراض خبرنگار مبنی برا اینکه چرا دانشگاه ها حضوری نمی شود و مشکلات آن گفته نشده است، خاطر نشان کرد: باید شرایط بحرانی که به دلیل کرونا به وجود آمده را بپذیریم، حضوری شدن دانشگاه ها پروتکل های خاصی را می خواهد. دانشگاه ها با مشکلاتی مواجه است که صحت دارد و ماهم پیگیری های خاص خود را در مجلس داریم، اما نباید با گفتن مشکلات باعث نا امیدی و از بین بردن نشاط در جامعه شویم، وظیفه ما این است که خودمان مشکلات را پیگیری و حل کنیم تا نشاط و شادابی به جامعه برگردد.

وی افزود: اکثر دانشجویان غیر بومی هستند، دانشگاه ها به اندازه کافی اتاق ندارد و اگر این مراکز علمی بصورت حضوری بازگشایی شود و فردی آسیب ببیند از من سوال می پرسید چرا درایت به خرج ندادیم؛ سلامت دانشجو برای ما اهمیت دارد. من در هیئت دولت و مجلس پیگیر هستم ولی باید مسائل را درک کنیم.

بیشتر بخوانید: گزارش ایمنا از سفر وزیر علوم به اصفهان

اين مطلب تاکنون 378 بار ديده شده است.

نام و نام خانوادگي:
پست الکترونيک:
سايت يا وبلاگ:
متن پيام:
تصوير امنيتي:



آخاله در قبال تبلیغات هیچ مسئولیتی ندارد.


آب و هوا

پیام های کلی سایت

تماس با ما


كلیه حقوق برای پدید آورندگان 
.:: آخاله ::. محفوظ است. | طرح و اجرا : توحید نیكنامی   | به روز رسانی محتوایی : محمود نیكنامی  
 | .Copyright © 2003-2012 Akhale.ir. All Rights Reserved
|
 | Powered By Tohid Niknami | E-Mail :
Akhale . com @ gmail . com |