اصفهان؛

حضور اصفهانی‌ها در لیگ برتر فوتبال رومیز

در مسابقات فوتبال رومیز منطقه ۶ کشور انتخابی لیگ برتر و لیگ دسته یک، دو تیم اصفهانی با قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم به لیگ برتر راه پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسابقات فوتبال رومیز منطقه 6 کشور انتخابی لیگ برتر و لیگ دسته یک به میزبانی اصفهان برگزار شد و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابت‌ها تیم "الف" اصفهان با 14 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تیم آزادگان اصفهان با 14 امتیاز و تفاضل کمتر سکوی دوم را تصاحب کرد و شاهین‌شهر هم با کسب 12 امتیاز به مقام سوم رسید.

در این تورنمنت، تیم کاشان نیز با 12 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تیم سوم، در جایگاه چهارم قرار گرفت و تیم گلپایگان از طرف کمیته فنی مسابقات بعنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

در این مسابقات که با حضور 8 تیم از شهرستان‌های استان اصفهان، شامل اصفهان، شاهین‌شهر، آران و بیدگل، نطنز، کاشان، شهرضا، گلپایگان، سمیرم، تیران و کرون و یک تیم از یزد برگزار شد، دو تیم نخست به مسابقات لیگ برتر و تیم‌های سوم و چهارم به رقابت‌های لیگ دسته یک راه یافتند.

گفتنی است این مسابقات پنجشنبه و جمعه بصورت دوره‌ای در 3 میز استاندارد و در باشگاه 'سپاهان مهر' اصفهان برگزار شد و استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که جزء منطقه 6 انجمن فوتبال رومیز کشور محسوب می‌شوند، غایبان این دور از رقابت‌ها بودند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.