پنج‌شنبه, 13 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۲/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 870
  • کد خبر : ۳۶۸۶
برگزاری مراسم روز زمین پاك در مدرسه نبوت
همزمان با روز جهانی زمین پاک، با هدف فرهنگ سازی و اجر نهادن به...

همزمان با روز جهانی زمین پاک، با هدف فرهنگ سازی و اجر نهادن به طبیعت و محیط زیست شهری، مراسم نمادین زمین پاک  توسط شهرداری گلپایگان و با مشارکت مدیریت دبستان پسرانه نبوت محله چهارصد دستگاه در محل سالن اجتماعات این مدرسه برگزار گردید.

این آیین با حضور شهردار، مسئولین، معاونین شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و با هدف ترویج فرهنگ احترام به طبیعت و محیط زیست شهری برگزار  شد.

فیاضی، مدیر مدرسه نبوت ضمن عرض سلام و خیر مقدم، حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلپایگان و برگزاری این مراسمات را در ایجاد روحیه شهروندمداری و نشاط دانش آموزان بسیار موثر و مایه دلگرمی عنوان نمود.

در این مراسم، دانش آموزان مدرسه نبوت نیز با اجرای سرود و دکلمه با موضوعات حفظ محیط زیست به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه، پوراشراقی مسئول فضای سبز و زیباسازی شهرداری در سخنانی با اشاره به تاریخچه و هدف نامگذاری این روز افزود: روز جهانی زمین پاک امسال با شعار "نه به کیسه پلاستیکی" مطرح گردیده و در همین راستا شهرداری گلپایگان با توزیع کیسه های خرید پارچه ای، شهروندان را به استفاده کمتر از کیسه های نایلونی ترغیب نموده و در سال 96 نیز تعداد 5000 کیسه تهیه و توزیع نموده است . وی همچنین با معرفی کتاب 5 جلدی شهردار کوچولو  و کتاب اصول شهروندی بیان نمود : شهرداری گلپایگان 5000 نسخه از این کتب را تهیه و از سال گذشته  اقدام به توزیع آنها نموده است که در این مراسم نیز به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

مهندس جمالی شهردار گلپایگان نیز طی مصاحبه ای با خبرنگاران و خبرگزاری های شهرستان به برخی اقدامات شهرداری گلپایگان در راستای اجر نهادن به پاکیزگی زمین و محیط زیست شهری اشاره نمود و افزود: شهرداری گلپایگان طی سالهای گذشته ضمن اهتمام به زیباسازی محیط شهری، اقدام به تولید و توزیع 5000 کیسه خرید، 5000 کتاب 5 جلدی شهردار کوچولو و 5000 نسخه کتاب اصول شهروندی نموده و برگزاری مراسم روز شهر پاک نیز از جمله اقدامات شاخص شهرداری گلپایگان در راستای حفظ زمین پاک بوده است.

در پایان مراسم به دانش آموزان، بسته های فرهنگی شامل کیسه خرید و کتاب اهدا گردید.

 

روابط عمومی شهرداری گلپایگان

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0