به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز- دوشنبه- 27 دیماه- پس از ملاقات عمومی با شهروندان، اظهار کرد: امروز با 30 نفر از شهروندان دیدار داشتم که بیشترین مراجعات شهروندان در زمینه کمیسیون ماده 100، عوارضات و ساخت و سازها بود.
وی افزود: برای پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان، دستورات لازم به واحدهای مربوطه صادر میشود، همچنین جهت همراهی با شهروندان تماس تلفنی و مذاکره با مسئولان ادارات و در صورت لزوم تهیه نامه در موضوعات مربوطه و ارسال به سایر ارگانها انجام میشود.
شهردار گلپایگان گفت: هر هفته روزهای دوشنبه برنامه ملاقات چهره به چهره با شهروندان داریم و پس از طرح مسائل و مشکلات شهری از سوی شهروندان، راهنماییها و پیگیری لازم ارائه و موارد برای بررسی به واحدهای مربوطه ارجاع داده میشود.
وی با بیان اینکه دیدار و ملاقات با شهروندان تسهیل کننده مسائل و مشکلات است، بنابراین این اقدام به صورت مستمر با شهروندان گلپایگانی صورت میگیرد، افزود: سامانه 137 شهرداری پل ارتباطی ما با شهروندان است که میتوانند هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را اطلاع دهند.
شکرزاده با بیان اینکه کارکنان سامانه 137 وظیفه دارند به صورت شبانهروزی نسبت به درخواست شهروندان پاسخگو باشند، گفت: در صورت مطرح شدن هر گونه مشکل شهری از سوی شهروندان در این سامانه، موارد ثبت و کد رهگیری ارائه میشود تا در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.