کد خبر: ۲۸۰۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:

وضعیت تمثال‌های شهید در گلپایگان

رئیس بنیاد شهید شهرستان گلپایگان گفت: در حال بررسی و رصد هستیم که کوچه‌هایی که منزل شهیدی در آن قرار دارد توسط شهرداری و شورای شهر، به نام آن شهید ثبت شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، غلامرضا حیدری در جمع خبرنگاران افزود:اخیرا ۱۵ کوچه پس از اعلام به شهرداری، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر به نام آن شهید نامگذاری شده است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان در خصوص بلوار نهج‌البلاغه که قرار بود به اسم شهید "بزرگی" نامگذاری شود گفت: شهرداری می‌گوید مصوبه‌ای که جهت نامگذاری این بلوار به نام شهید بزرگی وجود ندارد، این درحالی است که خانواده شهید بزرگی می‌گویند مصوبه نوشته شده بود، بنابراین مقرر شد که یکی از میادین جدید شهر به نام شهید سرلشگر بزرگی نامگذاری شود.

وی در رابطه با تعمیر و نصب مجدد تمثال شهدا اظهار کرد: تمثال‌های شهدا که خرداد ماه سال گذشته در سطح شهر نصب شده بود به دلیل شرایط بد جوی آسیب دیده‌اند.

وی ادامه داد: پس از آسیب‌شناسی‌های انجام شده، نهایتا مقرر شد که جهت مقاوم سازی و جلوگیری از آسیب تصاویر بر روی تابلوها، آنها را جمع‌وری کنیم و پیمانکار مربوطه پس از انجام مقاوم سازی و رنگ مجدد آنها را نصب کند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان گلپایگان گفت: اقدامات انجام شده برای مقاوم سازی و رنگ مجدد و نصب تمثال‌ها از تعهدات پیمانکار است، هم‌چنین با توجه به اینکه زمان نصب مجدد تمثال‌ها با تاخیر همراه شد امیدواریم به زودی شاهد تابلوهای تصاویر شهدا در سطح شهر باشیم.


منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شاگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
0
با سلام. امروزه خیلی از شهرها ( مانند خمین) عکس شهدایشان را در ورودی و خروجی شهر به نمایش گذاشته اند و سر در هر کوچه که شهیدی تقدیم نموده، قابی با تصویر و توضیحاتی در مورد آن شهید نصب شده است که اقدام شایسته ای است.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین