۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷

غیور:

برگزاری كلاس مربیگری و استعدادیابی فوتبال D ایران در گلپایگان

برگزاری كلاس مربیگری و استعدادیابی فوتبال D ایران در گلپایگان

گلپایگان- یكصد و چهل و دومین دوره كلاس مربیگری و استعدادیابی فوتبال (D ایران) با حضور ۲۸ شركت كننده طی مدت ۵ روز در گلپایگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا غیور معاون فرمانداری گلپایگان در آیین اختتامیه یكصد و چهل و دومین دوره كلاس مربیگری و استعدادیابی فوتبال (D ایران) كه صبح امروز با حضور مسئولین، جمعی از پیشكسوتان و مربیان برگزار شد، با بیان اینكه در امر توسعه منابع سخت افزاری پیگیری و امور مناسبی در شهرستان گلپایگان انجام شده لیكن منابع نرم افزاری همگام با منابع سخت افزاری پیشرفت نداشته است، اظهار داشت: به لحاظ برخی از مسایل كه در جای جای و منابع متعدد كشور محسوس است به منابع انسانی توجه لازم نمی شود و متأسفانه در ورزش گلپایگان هم با عنایت به وجود امكانات بسیار خوب، سرانه ورزشی رشد نداشته است.

وی با اشاره به اینكه امروز فعالیت های ورزشی در شهرستان گلپایگان در حد رضایتمندی نیست، افزود: از حیث آماری در بحث فعالیت های ورزشی تعداد بسیار اندكی در امر ورزش در شهرستان گلپایگان فعالیت دارند كه برگزاری كلاس های آموزشی و تربیت مربی می تواند در گرایش علاقه مندان به ورزش كمك شایان كند.

معاون فرمانداری گلپایگان با اشاره به اینكه ورزش شهرستان در گذشته جایگاه مناسبی در اكثر رشته های ورزشی در سطح استان و كشور داشت، تصریح كرد: فعالیت های انجام گرفته و در حال انجام پیرامون رده های مختلف ورزشی از حالت سكون تبدیل به حركت شده كه امیدواریم با كمك همه علاقه مندان به ویژه پیشكسوتان و تلاش و پیگیری بتوانیم به جایگاه بالاتری در ورزش شهرستان نائل شویم.

وی با یادآوری این نكته كه در راستای حمایت از فعالیت های ورزشی و كمك و مساعدت به هیئت های مختلف ورزش می توان شاهد رشد و شكوفایی استعدادها شد، خاطرنشان كرد: حمایت ها و مساعدت های شورای اسلامی شهر و شهرداری ها در جهت بحث توسعه فعالیت های ورزشی و اختصاص بخشی از بودجه سالیانه آنها منجر به حركت های وسیع تری در خصوص این امر خواهد شد.

در ادامه علی فیروزی رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر از برگزاركنندگان كلاس های مربیگری ورزش بیان داشت: مربیانی كه امروز با گذراندن دوره های مختلف این كلاس ها را به پایان می رسانند، قانع به آن نباشند و سعی داشته باشند در راستای ارتقا همیشه شاگرد باقی بمانند.

وی با اشاره به اینكه هر چه در راستای آموزش هزینه كنیم، سرمایه گذاری شده است، افزود: دست اندركاران باید در زمینه های استعدادیابی و ارتقای جایگاه هیئت های ورزشی، اخلاق پروری و احترام به بزرگترها و پیشكسوتان زمینه را برای علاقه مندان و دوستداران ورزش فراهم كنند.

فیروزی با بیان اینكه یكی از مشكلات شهرستان گلپایگان بُعد مسافت با مركز استان بوده و این امر سبب بروز برخی مشكلات از جمله تخصیص اعتبارات و امكانات است، تصریح كرد: امیدواریم مدیریت ورزش و جوانان شهرستان در توزیع اعتبارات عدالت را رعایت و اعتبارات بر اساس سرانه جمعیتی به هیئت ها تخصیص داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر و شهرستان خواستار ایجاد روحیه جوانمردی بین ورزشكاران و شناسایی نخبگان در راستای تقویت آنان شد و افزود: تلاش ما در شورای اسلامی شهر و شهرستان كمك به تقویت ورزش بوده و امیدواریم بتوانیم وظیفه خودمان را در این خصوص به انجام رسانیم.

در ادامه مرتضی سلیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با تقدیر از شورای اسلامی شهر و شهرداری گلپایگان در راستای حمایت ها و مساعدت های بی دریغ به ورزش شهرستان اظهار داشت: رشد و ترقی هر ورزشی در جای جای كشور همكاری، مساعدت و همیاری مسئولین و علاقه مندان را می طلبد كه در زمینه سازی و ایجاد زیرساخت های ورزشی به ویژه بحث چمن ورزشی گلپایگان حمایت های فرمانداری و شهرداری یاریگر ورزش شهرستان بود كه امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه یابد.

در ادامه احمد طبرزدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان با اشاره به اینكه در این دوره از آموزش مربیگری كلاس D ایران با ۲۸ شركت كننده به مدت ۵ روز برگزار شد، افزود: آنچه می تواند ورزش را در سطح جامعه به درجات بالا و جایگاه واقعی خود سوق دهد، حمایت ها و همكاری مسئولین با هیئت ها و علاقه مندان به ورزش است كه در این زمینه فرمانداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان با حمایت های بی شائبه و كمك های خود كه به هیئت فوتبال شهرستان و دیگر ورزش های مورد علاقه مردم داشته اند، زمینه را برای ارتقای جایگاه آن در استان و كشور فراهم كرده اند.

وی با اشاره به اینكه همكاری شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری ها ما را در راستای ارتقای ورزش فوتبال كه دوستداران و طرفداران فراوانی را دارد كمك می كند، افزود: ارتقای پایه های فوتبال در رده های مختلف سنی در جهت پویایی آن به حمایت ها و همراهی همه مسئولین به ویژه فرمانداری، شوراها و شهرداری ها دارد.

در ادامه قاسم رحیمی، مدرس این دوره از آموزش مربیگری فوتبال، با اشاره به اینكه در رابطه با فوتبال استعدادهای زیادی در این شهر نهفته است، اظهار داشت: امیدوارم با آموزش های مورد لزوم بتوانیم در راستای ارتقای آن برای حضور در رقابت های استانی و حتی تیم های شهر اصفهان با توجه به پتانسیل موجود در آن قدم برداریم.

کد خبر 2537216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha